Larry Kim (WordStream): Google inca este regele, dar cresterea mobile favorizeaza Facebook

Adăugat de pe 6 Ianuarie 2016, 0 comentarii
Cuvinte-cheie: , , , , , , , ,

Larry Kim interview GPeC with Raluca RaduLarry Kim (Founder & CTO WordStream) este cu siguranta unul dintre cei mai activi marketeri online in ultimii ani, fapt sustinut si de numirea sa ca cel mai influent expert PPC in 2014 si 2013 de catre blogul PPC Hero. Larry Kim a fost prezent pentru prima oara in Romania la GPeC Summit Noiembrie 2015 si a impartasit cu audienta experienta sa practica de a obtine vanzari online mai mari prin prezentarea 10 Insanely Great Ways to Sell Your Stuff on Social Media.

Imediat dupa prezentare, Larry a fost intervievat de colega noastra – Raluca Radu (Digital Marketing Consultant) – si a oferit audientei mai multe sfaturi practice pentru o strategie de marketing online de succes. Larry crede ca un mix bun de marketing online pentru o companie medie este de 50%-50% intre achizitie (reclame PPC acoperind termenii de brand si principalii termeni cheie pentru afacerea respectiva) si retentie de clienti (remarketing si creare de cerere prin campanii social media). In ceea ce priveste canalele de pay per click marketing, Larry crede ca afacerile care vand catre un public tinta bine definit demografic ar trebui sa se focuseze pe Facebook Ads pentru a crea cerere, in timp ce afacerile care sunt bazate pe raspuns direct si care au deja un public pe care se concentreaza ar trebui sa fie prezente mai ales pe Google AdWords si GDN.

Larry admite faptul ca exista o discrepanta de rata de conversie in defavoarea Facebook Ads fata de Google PPC si aceasta este, din punctul sau de vedere, datorita focusului comercial al clientilor care este mai scazut pe canalele de social media. In acelasi timp, daca vorbim despre ROI, Larry crede ca nu exista diferente mari intre cele 2 canale daca vorbim despre campanii bine optimizate. In plus, campaniile de Facebook ads sunt de preferat atunci cand trebuie sa cream cerere.

Intrebat daca i se pare importanta alocarea de buget PPC de brand, Larry raspunde ca este important sa aloci un 5& sau 10% din buget pe brand pentru a bloca concurenta si pentru a creste Quality Score-ul general al contului astfel incat campaniile sa obtina rezultate mai bune.

Puteti urmari mai jos interviul online cu Larry Kim:

Daca v-a placut Larry si vreti sa il urmariti in continuare, acesta scrie frecvent pentru publicatii precum Wordstream Blog, Search Engine JournalMarketing Profs, Search Engine Watch, Small Biz Trends, Search Engine Land, Forbes, Inc. Magazine, Online Marketing Institute, MediaPost, Marketing LandHubspot, Moz, Social Media Today, Linkedin, Inbound.org.

__________________

GPeC este cel mai important eveniment e-commerce din Romania si cea mai mare comunitate nationala de magazine online. 

GPeC 2015 a fost un eveniment powered by FAN Courier

Sustinut de: Allpacka, AVON, Commerce Sciences, ContentSpeed, DWFDPD Romania, eMAG, FrisboFulfill.roGaranti Bank, Infinity Trophy, Microsoft Romania, MiniPrixNew Black, NewsMAN, Orange RomaniapaysafecardRetargetingSalesManagoSameDay Courier,  SEO Power SuiteVisa Romania, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Recommended Travel Partner: Paravion.ro

Official Radio: Kiss FM

Limousine Service: CityLimo

Cu sprijinul: 2Parale, 60 MinutesAdvanced Ideas, Agile Media, Alin Dobrin Photo Graphics, CaracteristicEasyHost, Ecompedia, enRose, EurowebEventLink, HubstoreMarketizator, MemorabiliaSaveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor

Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, PRBoxPRwave, RBERomania Pozitiva, SEM DaysShopMania, Smark, SMSLinkSoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The PaypersZiare.com, ZIUA de Constanta

Bloggeri Oficiali GPeC 2015: Adrian Orbai / Alin Vlad /Andra ZahariaAuras Mihai GeambasuBlogatu.roCarmen AlbisteanuChinezuCorina Maria Scheianu / Cristian Iosub / Cristina ChipuriciElena CiricFulvia MeirosuGeorge Hari PopescuiYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian BredaSabina Cornovac

GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna istoria comertului electronic romanesc

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii