10 motive să-ți înscrii magazinul online în Competiția GPeC 2019

Câți potențiali clienți și-au abandonat astăzi coșul de cumpărături pe site-ul tău? În medie, 67.91% dintre vizitatorii unui magazin online renunță la cumpărături în fiecare zi, din cauză că site-ul nu este optimizat, iar procesul de checkout este complicat.

Cu siguranță nu-ți spunem ceva nou și nu despre asta este acest articol. Voiam doar să te întrebăm cum îți sună dublarea ratei de conversie și maximum 20% rată de abandon a coșului de cumpărături. Da, chiar pentru magazinul tău online. Daniel Crăciun ne-a mărturisit că a reușit să aducă magazinul Lensa.ro la această performanță în doi ani, datorită participării în Competiția GPeC.

Acceptă provocarea GPeC: intră în Competiția Magazinelor Online 2019 și vinde mai mult

La GPeC avem o misiune: vrem ca magazinele online să vândă mai mult, iar clienții să fie mai fericiți cu experiența lor de cumpărare. Pentru asta am creat Competiția GPeC, prin care, de 14 ani, reușim să aliniem e-commerce-ul din România la standardele și bunele practici internaționale. Uite doar principalele 10 motive pentru care magazinul tău ar vrea să concureze în Competiția GPeC 2019:

10 motive să-ți înscrii magazinul-online în Competiția GPeC 2019

Calendarul Competiției GPeC 2019: succesul business-ului tău în 7 pași

1. Până pe 31 mai: alege unul dintre cele 3 pachete (Standard, Premium, Platinum) de participare în Competiție și completează formularul de înscriere de pe site.
2. 10 – 28 iunie: Juriul GPeC, format din peste 25 de experți în e-commerce și marketing online, cei mai buni specialiști cu vastă experiență în industrie îți auditează site-ul și îți oferă o notă de la 0 la 10 pentru fiecare dintre cele peste 200 de criterii de evaluare;
3. 10 iulie: participi la Întâlnirile Consultative GPeC, unde discuți față în față sau prin Skype/e-mail cu membrii Juriului GPeC raportul de audit;
4. 11 iulie – 20 septembrie: ai la dispoziție peste 2 luni pentru a implementa recomandările Juriului GPeC și a remedia problemele depistate pe site;
5. 23 septembrie – 11 octombrie: Juriul GPeC reevaluează site-ul tău după remedierea problemelor depistate și emite al doilea raport de audit;
6. 23 octombrie: te reîntâlnești cu Juriul GPeC la etapa a doua a Întâlnirilor Consultative pentru a dezbate al doilea raport de audit;
7. 5 noiembrie: participi la Gala Premiilor E-Commerce, ediția de 14 ani, unde poți câștiga unul din Trofeele GPeC, cele mai râvnite premii din e-commerce.

Investiție de câteva sute de euro pentru un ROI fabulos

Înscrie-te în Competiția GPeC până pe 16 mai, inclusiv, și beneficiezi de oferta de preț Early Bird, care-ți oferă reduceri de cel puțin 100 de euro la pachetele Premium și Platinum.

  • Taxa de înscriere în Competiția GPeC 2019 pornește de la numai 349 EUR + TVA (Pachetul STANDARD), în care beneficiezi de întregul proces de audit și consultanță în valoare de minimum 5.888 EUR (rata pieței în anul curent).
  • Pachetul PREMIUM (include Pachetul STANDARD și 2 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Mai și Noiembrie 2019): 499 449 EUR + TVA. Din 17 mai, prețul pachetului devine 499 EUR + TVA.
  • Pachetul PLATINUM (include Pachetul STANDARD, 3 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Mai și Noiembrie 2019 și 5% discount din taxa de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC din 21-26 august 2019): 699 549 EUR + TVA. Din 17 mai, prețul pachetului devine 699 EUR + TVA.

Daniel Crăciun, Lensa.ro recomandă Competiția GPeC 2019

Au participat cel puțin o dată în Competiția GPeC și ne recomandă

Daniel Crăciun, fondatorul Lensa.ro, câștigătorul trofeului Magazinul Online al anului 2018

„Competiția GPeC îți oferă mai mult decât un audit al site-ului tău. GPeC înseamnă claritate, înseamnă să fii peste medie. Pentru Lensa.ro, GPeC a fost tot timpul un ghid sfânt pe care l-am urmat. Datorită lui ne-am dublat rata de conversie în doi ani și am reușit să ne creștem exponențial vânzările.”

Octavian Mănescu, Owner RetroBoutique

„Competiția GPeC nu trebuie să lipsească nici unui magazin online care vrea să fie la zi cu trend-urile și tehnologiile, dar și cu aspirațiile și nevoile clientului.”

Cristi Movilă, Director of E-Commerce OTTER.ro

„Competiția GPeC e binevenită atât pentru magazinele online consacrate, care au bugete foarte mari, cât și pentru magazinele online care intră pe piață. Ați gândit un sistem de evaluare foarte bine pus la punct și criteriile alea ar trebui să fie literă de lege pentru toate magazinele online, de la mic la mare.”

Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG

„GPeC reprezintă cel mai mare și mai important eveniment de comerț electronic din România, ce încurajează creșterea calității magazinelor online românești și, implicit, încrederea clienților în tranzacționarea pe Internet.”


Nu rata ultima săptămână de ofertă Early Bird. Doar până pe 16 mai îți mai poți înscrie magazinul în Competiția GPeC 2019 cu reducere între 50 și 100 de euro în funcție de pachetul ales.