2Performant lansează Open World, un proiect de gamificare pentru afiliați

Compania de tehnologie 2Performant lansează o premieră pentru piața marketingului digital din România: proiectul Open World este conceput ca o platformă de gamificare în afiliere, un univers virtual cyberpunk cu personaje fictive și multiple curse și niveluri. 

Competiția Open World este găzduită pe platforma dedicată evenimentului și reprezintă un univers virtual, dedicat afiliaților din 2Performant.com care au înregistrat minimum 20 de vânzări în ultimele 20 de zile. Este deschis atât celor care vor să participe și să-și măsoare performanțele alături de alți afiliați, dar și celor care vor să interpreteze performanțele marketingului afiliat după diverși indicatori, transparenți și relevanți pentru jucătorii de pe piața de e-commerce de oriunde, precum: număr de vânzări, număr de clickuri, rată de conversie, valoarea vânzărilor – toate generate prin 2Performant.com.

În Open World se vor câștiga premii săptămânale în bani, dar și marile premii: 15.000 de euro pentru locul 1, 6.000 de euro pentru locul 2 și 4.000 de euro pentru locul 3.

„Prin Open World aducem o nouă perspectivă asupra modului în care se face marketing afiliat la nivel global. Inspirat din Ender`s Game, Open World este mai mult decât o competiție sau un joc, este o gamificare integrată a activității de afiliere, în lumea de business reală în care lucrează afiliații. Proiectul se adresează noii generații de marketeri, cu abilități excepționale în zona de digital, care sunt pasionați de date, au nevoie de libertate și flexibilitate în ce, cum, când și unde lucrează și care vor să fie recompensați în funcție de performanțele lor. Experiența noastră de peste 12 ani de colaborare cu acești specialiști ne arată că dincolo de venituri, aceștia au nevoie de provocări și că sunt competitivi. Open World le va oferi acestora o experiență unică în afiliere, în care toți afiliații sunt super-vedete, iar rezultatele lor, transparente. Performanța și transparența, două componente esențiale ale identității noastre, se împletesc sub forma unui joc inovator de dezvoltare profesională”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Odată intrați în Open World, afiliați vor avea de parcurs, exact ca într-un joc virtual, mai multe etape, mai multe provocări săptămânale de marketing numite „curse”. Acestea au un nivel crescător de dificultate și pentru a accesa nivelul următor, utilizatorul trebuie să termine cursele anterioare. Afiliații vor întâlni în Open World o serie de personaje fictive, care vor stabili noi provocări săptămânale. Toate vor culmina cu APEX, cursa supremă de marketing afiliat în Open World, unde cei mai buni jucători vor concura pentru marele premiu de 15.000 de euro.

Totodată, competiția Open World este publică, iar vizitatorii vor putea vedea cursele și clasamentele la zi, precum și date publice despre afiliații înscriși, de la traficul generat sau numărul de vânzări, până la valoarea comisioanelor generate sau numărul de magazine online cu care lucrează.