BaseLinker se lansează în România în cadrul evenimentului E-commerce Expansion Booster
BaseLinker România, platforma de automatizare a proceselor în E-commerce, vă invită la evenimentul de lansare care va avea loc pe 7 aprilie, la Hotel Sheraton din București, începând cu ora 9:00 și online prin transmisiune live.
În cadrul evenimentului vor lua cuvântul experți și profesioniști în marketing și E-commerce care vor discuta despre tendințele anului 2022 în domeniu, de la logistică până la tehnici de promovare inedite. Evenimentul este dedicat antreprenorilor care dețin magazine online și își doresc soluții pentru extinderea vânzărilor cross-border prin marketplace-urile disponibile și validate la nivel național și internațional.
Cine va participa și ce vei afla de la Evenimentul E-commerce Baselinker Expansion Booster?
Pe scena evenimentului, moderat de Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) & Cosmin Costea (Fondator eComMasters), vor urca specialiști din E-commerce din mai multe segmente de activitate. Așadar, participanții vor afla insight-uri valoroase și vor primi răspunsuri de la lideri și specialiști din partea: eMag, Elefant, Vivre, Fan Courier, Frisbo, Urgent Cargus, DHL, Lensa, Gomag, VTEX, MerchantPro, SmartBIll, BT Mic, Minet Conf, cât și de la profesioniști internaționali din cadrul Prestashop.
Subiectele abordate la evenimentul organizat de BaseLinker vor acoperi oportunitățile de dezvoltare pentru magazinele online, de la trendurile din Ecommerce, soluții de marketing online, plăți online, curierat, logistică și gestiune magazin, până la fidelizarea clienților și colaborarea cu partenerii de business.
Evenimentul are loc offline la Hotel Sheraton din București, dar participanții pot urmări online în platforma IC Events.
Detaliile despre eveniment sunt actualizate pe pagina de Facebook BaseLinker România, Instagram și pe profilul de LinkedIn.
BaseLinker.com este o platformă digitală pentru gestionarea și automatizarea proceselor unui magazin online dintr-o singură interfață. Acest sistem se bazează pe instrumente de automatizare și personalizare fără resurse şi investiții semnificative din partea deținătorilor de magazine online.