Competiția GPeC 2018 și-a desemnat câștigătorii la Gala Premiilor E-Commerce, ediția a XIII-a

Ca în fiecare an, la GPeC răsplătim excelența în e-commerce-ul românesc și contribuția adusă pieței de către principalele companii din domeniu. Aseară, la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a, am decernat cele mai importante premii în comerțul electronic românesc: trofeele GPeC.

Anul acesta, în Competiția GPeC s-au înscris 95 de magazine online, care s-au luptat timp de șase luni pentru a se alinia la bunele practici din domeniu și pentru a deveni cei mai buni jucători pe nișa lor de activitate. 

Magazine online Competitia GPeC 2018

Ceremonia a reunit la București peste 500 de reprezentanți ai marilor playeri în e-commerce, elita industriei din online-ul românesc. Atmosfera festivă a fost inaugurată de concertul trupei Amadeus și întreținută de Andi Moisescu, gazda serii pentru cele două ore de spectacol.

Iată mai jos care au fost câștigătorii și care a fost atmosfera în Comunitatea GPeC la festivitatea de premiere.

Premiile GPeC 2018 în funcție de votul Magazinelor Online

  • Cea mai bună Companie de Curierat în E-Commerce 2018: FAN Courier
  • Cel mai bun Comparator de Prețuri 2018: Compari.ro
  • Personalitatea Anului 2018 în E-Commerce: Iulian Stanciu, CEO eMAG

Premiile Magazinelor Online în funcție de evaluarea Juriului Competiției GPeC 2018

  • Voice of the Customer Award 2018: Janette.ro
  • Best Social Media Presence in E-Commerce 2018: PiatraOnline.ro
  • Best Mobile Presence in E-Commerce 2018: Buchete.ro
  • Best E-mail Marketing Communication 2018: BAFF.ro
  • Cel mai bun Start-up în E-Commerce 2018: CrystalTime.ro
  • Cel mai bun magazin online Experienced 2018: Buchete.ro
  • Magazinul Anului în E-Commerce 2018: Lensa.ro

Mulțumim cu această ocazie și Juriului GPeC pentru auditarea cu profesionalism a tuturor magazinelor înscrise în Competiție, în baza a peste 200 de criterii de evaluare.

Juriul GPeC 2018

Cea de a 13-a ediție anuală a Galei Premiilor eCommerce a avut loc la finalul GPeC SUMMIT, cea mai importantă conferință de E-Commerce și Marketing Online desfășurată în zilele de 12-13 noiembrie 2018, la București.

Ediția a reunit peste 1.000 de participanți unici C-level (elita pieței din România și Europa de Est) și 30 de speakeri români și internaționali excepționali în cele două zile de eveniment.


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin