Cum să-ți optimizezi paginile de produs

Paginile de produs sunt unele dintre cele mai importante părți ale unui magazin online; dacă ne aventurăm, am putea spune că sunt chiar mai importante decât homepage-ul! Paginile de produs pot direcționa utilizatorul către check-out, sau îl pot face să părăsească site-ul cu totul. Dacă vrei să îți crești rata de conversie și business-ul,  este important să profiți la maxim de ele și să nu neglijezi niciun detaliu.

Mai jos am ales top trei metode prin care îți poți optimiza paginile de produs pentru a-ți  crești rata de conversie:

1. Opinia utilizatorilor/cumpărătorilor contează

Sursă

Unul dintre principalele motive pentru care oamenii nu achiziționează (mai mult) online este pentru că se tem. Se tem fie de e-commerce în general, fie de magazinul tău în particular. De aceea, marketerii folosesc părerile utilizatorilor actuali pentru a atrage noi clienți.

Cele mai populare metode prin care poți implementa un astfel de sistem sunt rating-urile și review-urile. Gândește-te așa: atunci când cineva achiziționează un produs online, nu îl poate analiza, nu îl poate pipăi – pe scurt, nu își poate face o idee asupra calității sale. Însă faptul că poate vedea părerile celor care au achiziționat deja acel produs poate să mai alunge din temeri – 63% dintre utilizatori sunt mai dispuși să achiziționeze de pe un site care are rating-uri și review-uri pentru produse.

Alte metode prin care poți folosi opinia utilizatorilor pentru a genera noi lead-uri sunt testimonialele și campaniile cu influenceri.

2. CTA-ul trebuie să fie clar

 

Un call to action eficient este atunci când ești direct, lipsit de mesaje ambigue. Atunci când vine vorba de CTA ai un singur scop – să vinzi! Așadar, asigură-te că îți dovedești creativitatea în alte secțiuni ale magazinului online și că mesajul tău de call to action este ÎNTOTDEAUNA clar, simplu și direct.

Asta nu e tot! Cu un mesaj clar, CTA-ul este doar pe jumătate gata. Butoanele mari atrag mai ușor atenția (asta în cazul în care nu sunt deranjant de mari), dar și culoarea și forma folosită sunt importante.

3. Folosește video

În special când vine vorba de haine, utilizatorii își doresc cât mai multe detalii: textura materialului, detaliile de design, cum se „mișcă” materialul atunci când mergem etc. Dacă o poză face cât o mie de cuvinte, atunci un video face cât un milion! 72% dintre site-urile care au folosit video-uri pe paginile de produse au declarat că acestea i-au ajutat să își mărească rata de conversie.

De asemenea, o imagine cât mai apropiată de realitate va ajuta și la scăderea ratei de retur. Așa că apelează la profesioniști pentru fotografie și nu te juca prea mult în Photoshop. :)

Tu știi alte ponturi prin care paginile de produs pot converti mai ușor? Dă mai departe! Lasă un comentariu și noi le adăugăm în listă!