Cele mai simple metode prin care faci interesante descrierile de produs

Bazându-se pe un articol de la Shopify.com, Startupcafe.ro trece în revistă cele mai bune metode pentru a ajunge la descrieri de produse care să atragă pe site-ul magazinului tău online.

Realizarea descrierilor de produse este o parte esențială în comerțul online. Dacă vrei să realizezi descrieri convingătoare ale produselor trebuie să folosești informațiile despre acestea. În primul rând, trebuie să spui povestea fiecăruia și să explici chiar și în cele mai mici detalii. Iată nouă metode simple care vor convinge vizitatorii site-ului tău să se transforme în clienți.

Iată cele mai importante 3 metode:

1. Concentrează-te pe cumpărătorul ideal

Dacă realizezi o descriere a produsului având ca țintă mai multe tipuri de cumpărători în minte, descrierile devin obositoare și sfârșesc prin a nu se adresa nimănui. Cele mai bune descrieri ale produsului se adresează cumpărătorului ideal direct și personal.

2. Amintește beneficiile

Potențialii clienți nu sunt interesați de specificațiile tehnice ale produsului ci doresc să știe ce beneficii le aduce acesta. De aceea, trebuie să evidențiezi beneficiile fiecărei caracteristici.

3. Evită frazele generale

Când nu ai inspirație există tentația să folosești fraze generaliste de genul „calitatea excelentă a produsului”. Aceasta este o frază generalistă. Ai auzit vreodată pe cineva care își descrie produsele ca având o calitate medie? De exemplu, la o pereche de pantofi nu îi descri că sunt excelenți ci folosești în descriere fiecare detaliu tehnic și beneficiile acestuia. Detaliile despre produs adaugă credibilitate. Detaliile despre produs vând produsul dar atenție nu include prea multe detalii tehnice în descrierile de produse ci fii specific.

> Citește despre celelalte tehnici la Startupcafe.ro