Un specialist în Facebook Ads lasă sistemul să lucreze pentru el. Dennis Yu aduce în România ultimele noutăți de la Facebook, la GPeC SUMMIT 27-28 Mai

Dennis Yu (BlitzMetrics) - Speaker la GPeC SUMMIT mai 2019Facebook Ads este cel mai performant canal de marketing online la ora actuală, 57.3% dintre digital marketerii din România mărturisind că îl folosesc cu succes în business.

Dacă și tu folosești Facebook Ads sau Facebook organic în strategia ta de advertising sau de sales, atunci trebuie să-l cunoști neapărat pe Dennis Yu, unul dintre cei mai mari specialiști Facebook Ads din lume, cel care l-a scos din minți chiar și pe Mark Zuckerberg.

Dennis Yu vine în premieră în România la GPeC SUMMIT pe 27-28 mai, să te învețe cum îți poți crește afacerea online prin Facebook. Pe 27 mai îl poți vedea pe scena Teatrului Național din București, unde va vorbi despre cele mai noi strategii de Facebook și Instagram care dau rezultate în e-commerce. Iar pe 28 mai poți participa la Masterclass-ul practic de Facebook Ads pe care îl susține timp de 3 ore la Hotel Sheraton București (locurile sunt limitate).

Înscrierile Early Bird continuă până pe 16 mai și îți aduc reduceri de cel puțin 50 de euro la biletele de acces. Citește mai jos de ce nu poți să-l ratezi pe Dennis Yu la GPeC SUMMIT.


În 2007, Dennis Yu a înființat agenția de digital marketing BlitzMetrics, chiar când Facebook își deschidea platforma de advertising. Practic, agenția a crescut odată cu Facebook Ads și a început să ofere programe de training specializate pe Facebook Marketing și să pregătească tinerii pentru cariere în marketing online și social media.

Dennis este un fin cunoscător al Facebook Ads, unul dintre acei specialiști care și pun în practică ceea ce predau. Mark Zuckerberg l-a acuzat de spamming atunci când Dennis a început să testeze toate modurile în care se poate folosi platforma și ajunsese să forțeze limitele sistemului. Cei doi s-au împăcat când Mark a înțeles cât de valoroase erau experimentele lui și a recunoscut că nu anticipase că developeri ca el vor putea folosi date din aplicații pentru altceva decât scopul lor inițial. Practic, ceea ce s-a întâmplat apoi în scandalul Cambridge Analytica.

Dennis înțelege cel mai bine puterea pe care o are Facebook pentru un business și cum poți să o stăpânești și tu. Cuvântul cheie este relevanță. Iar prin Facebook, un brand poate atinge clienții cu mesajul său în moduri în care nu ar putea s-o facă prin media tradiționale. De aceea este important ca marketerii să abordeze Facebook cu un mindset diferit, bazat pe înțelegerea profundă a platformei.

Din testele pe care le-a făcut în ultimii ani, Dennis a înțeles că marketerii greșesc cel mai mult atunci când ajustează excesiv campaniile și nu lasă sistemul să-și facă treaba. El nu o să te mintă că o conversie reprezintă cel mult 5% expertiză Facebook Ads și 95% strategie de content marketing.

Principalul format de conținut pe care Dennis îl promovează este video-ul. Pentru că multe companii au dificultăți în a dezvolta conținut video adaptat pentru Facebook și Instagram, Dennis va împărtăși cu tine la GPeC SUMMIT strategia lui câștigătoare: Facebook for a Dollar a Day și grila 3×3. Practic, vei învăța cum să creezi și să difuzezi clipuri video pentru maximizarea conversiilor, cu focus pe înțelegerea specificului platformei, cu toate constrângerile și oportunitățile pe care le implică.

Hai să afli cum trebuie să gândești strategia de content marketing pe Facebook pentru a schimba comportamente și a converti, de la unul dintre cei mai buni specialiști din domeniu, votat Speaker-ul nr. 1 în cadrul PPC Caesar’s Awards 2018. Dennis Yu a ținut peste 730 de prezentări în 17 țări de pe 5 continente, la unele dintre cele mai mari conferințe din lume precum: L2E, PubCon, Conversion Conference, Social Media Marketing World, Gultaggen și Marketo Summit.

Dennis este co-autor al Facebook Nation, un manual de Facebook Marketing studiat în peste 700 de colegii și universități din lume și are rubrici permanente sau scrie frecvent în Adweek’s Social Times, Social Media Examiner, Social Media Club, Tweak Your Biz, B2C, SocialFresh și Heyo.


Rezervă-ți locul în sală acum să-i vezi în premieră în România pe unii dintre cei mai buni speakeri internaționali din e-commerce & marketing online. Dennis Yu, Wil Reynolds, Gerry McGovern, Jono Alderson, Steven Hoober, Ian Jindal, Hannah Thorpe și, pentru al treilea an consecutiv, Karl Gilis, alături de speakeri români excepționali pe care nu trebuie să îi ratezi dacă vrei să fii la curent cu tot ce e nou în industrie.


GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Eveniment susținut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi’s BoxNew Black, Oracle

Radioul Oficial: Kiss FM

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Limousine Service: City Limo