Competiția GPeC – Audit, Consultanță și Optimizare pentru Magazine Online de Succes
De 16 ani, Competiția Magazinelor Online GPeC provoacă magazinele online să ofere clienților cea mai bună experiență de cumpărare și servicii de calitate pe baza bunelor practici stabilite la nivel internațional. 68 de magazine online au intrat anul acesta în cursa pentru titlul de cel mai bun magazin al anului, beneficiind în același timp de audit complet și consultanță profesională pentru optimizarea website-ului și creșterea ratei de conversie.
Business-urile online care participă la Competiția GPeC sunt analizate conform celor 200 de criterii de evaluare care acoperă cele mai importante arii: User Experience, Marketing Online, SEO, Securitate, E-Mail Marketing, Social Media, varianta Mobile a site-ului, aspecte juridice și calitatea serviciilor. Aceste criterii sunt menite să ajute magazinele online să identifice ce funcționează și ce necesită mai multă atenție și îmbunătățiri pe întreg website-ul și pe canalele principale de promovare.
Magazinele participante la competiția GPeC 2021
Anul acesta, 68 de magazine online au beneficiat de audit și consultanță oferite de unii dintre cei mai buni experți E-Commerce & Digital Marketing din România. Business-urile au fost analizate în funcție de domeniul de activitate și nivelul de experiență pe piață.
Lista completă a magazinelor online participante la Competiția GPeC 2021 este disponibilă pe site-ul GPeC.
Juriul Competiției GPeC
Website-urile magazinelor online participante la Competiția GPeC 2021 sunt jurizate de 32 de experți în E-Commerce & Digital Marketing din România cu experiență relevantă în domeniul pentru care efectuează auditul.
Membrii juriului de anul acesta sunt: Andrei Georgescu (White Image), Lucia Ciucă (Epyca Management), Bogdan Aron (2Performant), Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dan Toma (Zitec), Horia Neagu (Napoleon.Digital), Andreea Moisa (Beans United), Eugen Potlog (UX Studio), Florinel Chiș (ARMO), Mihai Vînătoru (DWF), Răzvan Acsente (tazz by eMAG), Anabela Luca (adLemonade), Bogdan Manolea (TRUSTED.ro), Cristian Iosub (Retargeting), Adelina Scripcariu (Champaigns), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Cosmin Năstasă (Data Revolt Agency), Bianca Grip (GripAds), Cristian Ignat (Canopy), Dragoș Smeu (Mavericks), Adrian Pintilie (Extended), Roxana David, Ovidiu Joița (iAgency), Cătălin Macovei (MoLoSo), Daniel Ene (MoLoSo), Cosmin Dărăban (Gomag), Florin Pețu (Admarks), Mihai Tănase (Group Renault), Rareș Bănescu (Retargeting.biz), Robert Dumitru (MTH Digital), Corina Scheianu (Digital Star), Steffen Heringhaus (five elements digital).
Mecanismul de funcționare al Competiției GPeC
Competiția Magazinelor Online este un Benchmark complex pentru business-uri online care se desfășoară pe parcursul a mai multor etape. Jurizarea constă în analiză, evaluare și consultanță pe parcursul celor aproximativ 6 luni de desfășurare.
- Imediat după înscriere, fiecare magazin online trece printr-o analiză de preselecție în care se asigură că respectă legislația în vigoare. După ce se stabilește că magazinul online îndeplinește criteriile de preselecție, primește certificarea TRUSTED.ro (care atestă că este un magazin de încredere) și poate merge mai departe în următoarele etape de evaluare.
- În prima etapă de evaluare, magazinul online este analizat de membrii Juriului GPeC pe baza celor 200 de criterii – asta însemnând un audit complet pentru întreg website-ul și principalele canale de marketing.
- În urma evaluării, fiecare magazin primește un raport detaliat care conține notele acordate fiecărui criteriu și recomandări din partea Juriului pentru fiecare dintre acestea.
- După primirea raportului, reprezentanții magazinelor online au ocazia de a discuta pe baza lui cu jurații și de a primi consultanță în cadrul sesiunilor de Mentorship 1-on-1.
- Având toate resursele necesare, magazinele online au la dispoziție două luni pentru a implementa optimizările recomandate de Juriul GPeC.
- În a doua etapă de evaluare, magazinele online sunt reevaluate de Juriu – scopul acestei etape este de a urmări eficiența implementărilor și evoluția magazinului de la începutul Competiției până la momentul analizei finale.
- Magazinele primesc ulterior al doilea raport de evaluare și au o a doua ocazie să discute pe baza lui cu membrii Juriului în cadrul celei de-a doua sesiuni de Mentorship 1-on-1.
- Magazinele online care au îndeplinit cele mai multe criterii de evaluare și au obținut cel mai mare scor în urma Competiției GPeC vor fi premiate la Galei Premiilor eCommerce din cadrul GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2021.
Gala Premiilor eCommerce va avea loc în seara zilei de 2 Noiembrie, marcând finalul evenimentului GPeC SUMMIT din 1-2 Noiembrie 2021 – cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din Europa de Est. Programul evenimentului și biletele de acces se regăsesc pe pagina GPeC.ro.