Frisbo își extinde operațiunile în cinci noi țări
Start-up-ul românesc Frisbo – platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa – anunță printr-un comunicat de presă că își extinde operațiunile în cinci noi țări: Republica Moldova, Bulgaria, Spania, Italia și Belgia. Frisbo a început deja activitatea în Republica Moldova și Bulgaria, în timp ce depozitele din celelalte 3 țări sunt în plin proces de integrare.
În prezent, compania – care oferă servicii de depozitare, ambalare și livrare a comenzilor online – deține 15 centre logistice active în Europa: România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria și Polonia, acestea deservind 9 țări în sistem de livrare a doua zi: România, Bulgaria, Republica Moldova, Ungaria, Polonia, Slovacia, Cehia, Austria și Germania. Listei i se vor adăuga Belgia, Italia, Spania și Portugalia la începutul anului 2021.
„Anul acesta ne-am concentrat pe consolidarea poziției noastre în piața locală și extinderea operațiunilor Frisbo în Centrul și Estul Europei, proces care va continua și în 2021. În contextul pandemiei și al faptului că cei mai mulți dintre consumatori se orientează către cumpărături online, serviciile noastre au devenit tot mai căutate și nu mai reprezintă o soluție exotică. Vom continua extinderea Frisbo către piețele din vest, observând un apetit tot mai mare al magazinelor online din portofoliu pentru acestea”, a declarat Bogdan Colceriu, fondator Frisbo.
În 2020, Frisbo a înregistrat o creștere anuală medie de peste 95% pe piețele din România, Ungaria, Slovacia și Polonia, iar operațiunile externe au reprezentat o pondere de 15% din totalul business-ului.