Hello Holidays: ”Credem că 2022 va fi un an mult mai bun pentru turism” – Interviurile GPeC
Dintre verticalele afectate de pandemie, cea de Travel a avut de înfruntat cele mai multe provocări pe parcursul ultimilor doi ani. Echipa GPeC a vrut să afle cum s-a văzut această perioadă din perspectiva agențiilor de turism și a discutat cu Denisa Oprea, Marketing Manager Hello Holidays, despre experiența business-ului în acest context și schimbările notabile în preferințele clienților.
Cu toții știm că sectorul de travel a fost printre cele mai afectate de la începutul pandemiei. Ce impact a avut pentru voi în special?
Fără voia noastră, cu toții am fost angrenați în această situație fără precedent, însă am învățat să ne adaptăm pe parcurs și să facem față cu brio tuturor provocărilor. Am luat toate măsurile necesare pentru siguranța membrilor echipei noastre, dar și a turiștilor.
Care a fost strategia abordată pentru a vă adapta la schimbările pieței și la măsurile de protecție impuse pentru cei care călătoresc? Care a fost cea mai mare provocare?
2021 a fost marcat de dorința constantă a românilor de a călători, de schimbări ale condițiilor de acces în destinații, dar și de premiere pentru agenție: am lansat circuite cu avionul în Turcia, curse charter spre Antalya și Dalaman în sezonul de vară și spre Egipt, în sezonul de toamnă/iarnă.
Și condițiile de plată pentru sejururi și circuite sunt modificate și adaptate situației de acum. Avansul la înscriere este de 20%, iar diferența se achită cu 30 de zile înainte de plecare.
Acum că o mare parte din restricții au fost ridicate, ce schimbări de comportament notabile ați observat la clienții voștri? Și-au schimbat preferințele în materie de destinații? Ce așteptări au în plus?
Campania de imunizare a populației s-a simțit în vânzările agenției încă din primele zile ale anului.
Cererea pentru vacanțe a crescut constant anul acesta, o mare parte dintre turiști făcând rezervări de pe o zi pe alta. Putem spune că o schimbare majoră în comportamentul turiștilor este că acum preferă ofertele last minute.
Sunteți participanți la Competiția GPeC în cadrul căreia ați avut parte de un audit complet pentru website. Cum v-a ajutat asta pană acum?
Participăm deja de 2 ani și putem spune că ne-am îmbunătățit website-ul cu ajutorul acestei competiții. Prin urmare și numărul solicitărilor/rezervărilor a crescut considerabil.
Cum s-a văzut sezonul de vacanțe de anul acesta comparativ cu aceeași perioadă din anul 2020?
Cererea pentru vacanțe în acest an a crescut foarte mult față de 2020.
Dacă în 2020 am pus accent pe vacanțe în siguranță și ne-am adaptat schimbărilor determinate de pandemie, în 2021, pe lângă vacanțe sigure oferim turiștilor noștri și alte destinații decât cele care ne-au consacrat, precum Grecia și Turcia. Am mărit portofoliul cu sejururi și circuite în Dubai, Abu Dhabi, Egipt, dar și Maldive, Punta Cana/Republica Dominicană, Zanzibar.
Ce ați învățat din experiența ultimilor 2 ani și ce planuri de dezvoltare aveți pentru perioada imediat următoare?
Credem că 2022 va fi un an mult mai bun pentru turism. Suntem o echipă unită, comunicăm foarte bine și asta ne-a ajutat să ne adaptăm rapid la situațiile apărute. Creșterea numărului de călători pe avioane și accesarea unor noi destinații fac parte din planurile de viitor ale companiei.
Destinațiile exotice vor continua să se dezvolte, în condițiile în care acum avem zboruri directe către ele. Numărul turiștilor care migrează către avion este în creștere. Până acum patru ani eram axați strict pe sejururile cu autocarul, însă preferințele turiștilor ne-au determinat să abordăm și vacanțele cu avionul. Sunt clienți care au mers cu noi cu autocarul, însă acum preferă avionul. De altfel, un motiv similar ne-a făcut să dezvoltăm și circuitele în varianta cu avionul. Astfel, le oferim clienților noștri destinații noi în fiecare an.