Innoship se extinde pe 2 noi piete ca urmare a fuziunii cu Alsendo

Parteneriatul strategic dintre Innoship și Alsendo faciliteaza extinderea in Europa pentru retailerii romani. Îmbinând capabilitățile celor două companii, acest parteneriat va accelera tranziția Alsendo de la un broker de servicii livrare rapidă la un furnizor specializat în tehnologii avansate pentru managementul livrărilor.

Printre cele 200 de magazine care beneficiaza de soluția de management al livrărilor furnizata de Innoship se numara Yves Rocher, Studio Moderna, OLX sau Leroy Merlin, pentru care, compania gestionează lunar peste 1,5 milioane de livrări. Pentru acestea, parteneriatul cu Alsendo, inseamna prezența regională, expertiza si soluții complete pentru magazine online de orice dimensiune, tehnologie care să permită clienților gestionarea eficientă a procesului de livrare, cu impact direct în creșterea vânzărilor și îmbunătățirea experienței de cumpărare.

Algoritmii avansați de machine-learning ai Innoship analizează performanța diferitelor opțiuni de livrare din regiunea relevantă împreună cu punctele de livrare ale unui retailer. Astfel, platforma alocă automat fiecare livrare curierului optim în baza mai multor indicatori de performanță, îmbunătățind considerabil experiența clienților și eficientizând costul de transport.

Fundația Digital Poland a realizat un clasament în funcție de capitalizarea companiilor digitale din regiunea Centrală și de Est a Europei, companii pentru care majoritatea veniturilor provin din dezvoltarea de produse și servicii digitale sau vânzarea de produse și servicii prin canale digitale. Dintre cele 100 de companii, 37 sunt la debutul în CEE cu o valoare totală a capitalizării de 75 mld $, Alsendo situându-se pe locul 81.