Insights despre optimizare SEO și clasare în rezultatele Google cu Aleyda Solis, Fondatoarea Orainti

#GPeCSummit Mai 2018 i-a adus lângă noi pe cei mai talentați oameni ai marketing-ului online pentru a ne împărtăși 
câte ceva din cunoștințele lor din e-commerce. Aleyda Solis, fondatoarea Orainti, ne-a dezvăluit câteva insights despre SEO și marketing online într-o discuție cu reporterul nostru oficial Gabriela Bejan. Pentru mai multe detalii despre cum să îți optimizezi website-ul din punct de vedere SEO pentru a obține un ranking mai bun pe Google, te invităm să urmărești interviul de mai jos:

 

Câteva idei extrase din interviu:

 

  • Este important ca magazinele online să fie optimizate pentru Mobile First Index.

 

  • Fiecare aspect trebuie gândit cât mai bine astfel încât comunicarea cu utilizatorii să fie cât mai simplă.

  • Pentru că majoritatea traficului vine de pe mobil, ar trebui ca magazinele online să-și concentreze eforturile pe optimizarea pentru aceste device-uri. Acest proces ajută la o mai bună indexare a paginilor pe Google.

 

  • Categoric, un website are nevoie de web crawling, iar pentru acest lucru există diverse tool-uri care nu necesită prea multe resurse, precum ScreamingFrog sau DeepCrawl.

 

  • Orice business online are nevoie de Google Analytics. Cu acesta poți detecta anumite probleme legate de traficul website-ului tău și, apoi, poți identifica soluțiile corespunzătoare.

 

  • Din păcate, Google nu vede conținutul video la fel ca noi. De aceea este bine ca textele care descriu un videoclip să fie cât mai explicite astfel încât motorul de căutare să le poată înțelege și, implicit, să le poată indexa în rezultate.

 

  • Subtitrările videoclipurilor ajută și ele la indexarea conținutului video. De asemenea, un fișier video care conține în numele său cuvinte-cheie relevante este avantajat la ranking.

 

  • Voice Search-ul ne arată că utilizatorii devin din ce în ce mai specifici în căutările lor. De aceea, oamenii de marketing ar trebui să creeze conținut relevant pentru căutări specifice în defavoarea celor generale.

 

„If you are a shop, the main issue I see is that, in many many cases, you are selling the exact same product as thousands of other shops”

 

  • Cel mai important aspect al unui magazin ar trebui să fie punctul de diferențiere. Astfel, dacă business-ul tău vinde aceleași produse precum concurența, ar trebui să îți poți stabili un Unique Selling Proposition.

 

  • Odată ce ai stabilit cum vrei să ieși în evidență, trebuie să pui la punct toate detaliile tehnice legate de SEO, astfel încât website-ul tău să poată fi afișat și clasat de Google în mod corespunzător.

 

Dacă ești pasionat de e-commerce și vrei să înveți de la cei mai talentați specialiști ai, domeniului grăbește-te și ia-ți un bilet către destinația verii acesteia: Școala de Vară GPeC!

 

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin