Oli Gardner (Unbounce) vorbește la GPeC SUMMIT despre cum să folosești datele pe care le colectezi pentru a crește rata de conversie

Oli Gardner GPeC SUMMIT Bucharest, November 14-15GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online – se va desfășura pe 14-15 noiembrie, la Crystal Palace Ballrooms din București. Peste 30 de speakeri internaționali și români vor urca pe scenă în cele două zile de conferință, Oli Gardner (Co-Founder Unbounce) fiind unul din speakerii de top care va susține keynote-ul „Data-Driven Design” pe 14 noiembrie.

Oli este de părere că deciziile de business ar trebui luate pe baza cifrelor și a datelor, iar tehnologia din jurul nostru ne ajută să colectăm din ce în ce mai multe astfel de informații. Dar multitudinea de date care ne înconjoară poate fi atât un lucru bun, cât și unul rău. Rău pentru că echipele din spatele unui magazin online nu au timp fizic să analizeze toate datele colectate, deci ce e de făcut?

Pe 14 noiembrie, Oli Gardner va prezenta audienței GPeC SUMMIT un framework acționabil și testat de el însuși despre „Data-Driven Design”, adică sfaturi practice despre cum să transformați observațiile pe care le găsiți în datele colectate în soluții de design menite să crească numărul conversiilor. De asemenea, Oli va împărtăși cele mai noi tehnici de optimizare a landing page-urilor pe baza testelor făcute de Unbounce în ultimul an.

Oli Gardner este co-fondatorul Unbounce, una dintre cele mai cunoscute platforme de Conversion Marketing la nivel internațional și expert în optimizarea ratei de conversie și a landing page-urilor din cadrul unui website.

„Rețeta de succes pentru creșterea ratei de conversie stă în amestecul perfect dintre date și design (user experience), împreună cu serviciile calitative oferite clienților de magazinele online”, este de părere Oli Gardner.

Pasionat de optimizarea fiecărui element dintr-un landing page, Oli spune că a văzut și a analizat mai multe landing page-uri decât oricine altcineva din lume. Și nu ai cum să nu-l crezi pe cuvânt, având în vedere că a lucrat cu Amazon, Vodafone, Canon, LinkedIN, iar compania fondată de el are peste 10.000 de clienți la nivel global.

Ultimele zile de înscrieri la prețuri reduse prin Oferta Early-Bird!

Înscrierile la GPeC SUMMIT 14-15 noiembrie se încheie definitiv pe data de 10 noiembrie, dar până pe 31 octombrie, ora 23:59, mai este valabilă Oferta Early Bird care vă aduce cel mai mic preț pentru biletul de acces, respectiv 109 euro + TVA/persoană pentru ambele zile de eveniment. Din 1 noiembrie, prețul devine 149 euro + TVA. Detalii despre GPeC SUMMIT și formularul de înscriere sunt disponibile pe website-ul nostru.