Chinezii cumpără masiv online, cum procedezi cu review-urile negative, Amazon vrea cheile casei tale

Chinezii, campioni la shopping online

Chinezii sunt cei mai avizi cumpărători online din lume: 83% dintre ei au spus că au cumpărat ceva în ultima lună. Datele de la Global Web Index arată că tot China conduce în topuri din punctul de vedere al vârstei, genului și veniturilor. Ca atare, 6 din primele 10 piețe mondiale de e-commerce provin din această regiune (în frunte cu Alibaba). Pe de altă parte, țările europene cu creștere rapidă sunt: Marea Britanie, Germania, Polonia. Pe aceeași temă, citiți și: Piața de E-Commerce la nivel global înseamnă 1.85 trilioane USD în 2017, din care Asia face 50%.

Citește detalii la Netimperative


Cum administrezi opiniile negative de la clienți

TRUSTED.ro vrea să-ți arate că nu mereu o opinie negativă este chiar negativă. Magazinele online au de administrat o groază de variabile: stocul; prețurile; livrarea; opiniile clienților. Sigur că ne bucurăm cu toții când primim opinii pozitive și evident că ne supărăm când avem feedback negativ. În privința veștilor bune, ne descurcăm bine cu toții. Dar ce facem când cineva ne critică? “There is no such thing as bad publicity” – vechea zicere din industria publicității încă este valabilă, însă cu mici amendamente.

Citește cele 5 perspective pozitive asupra opiniilor negative


Amazon vrea cheile casei tale

Acum, Amazon vrea să-i dai drumul în casă atunci când nu ești acolo. Programul Amazon Key funcționează astfel: când curierul ajunge la ușă, el scanează codul de bare al pachetului și așteaptă răspunsul de la centru. Dacă cererea este aprobată, Cloud Cam începe să înregistreze video și ușa prevăzută cu smartlock se deschide singură. Curierul lasă pachetul în casă, iar ușa se închide după el. Clientul primește o notificare că i-a sosit pachetul și înregistrarea video. Simplu, nu? Hai mai bine să nu ne gândim la implicațiile de viață privată ale acestui serviciu!

Citește detalii la Motherboard – VICE


Căutarea vizuală este… la mare căutare

Cel mai nou trend în e-commerce este Visual Search (sau căutarea vizuală). Tot mai mulţi retaileri folosesc tehnologii de căutare vizuală pentru a putea să le ofere clienţilor o experienţă de shopping mai bună. ”Vedem o trecere de la conţinut bazat pe text la cel bazat pe imagine în social media. Într-o economie globală, imaginea devine limba universală a clienţilor“, este de părere Ruth Harrison, director al strategiei de retail pentru Europa la firma de consultanţă Thoughtworks. Despre trend-urile din comerțul electronic vom discuta și pe 14 noiembrie la GPeCSummit. Au mai rămas 4 zile de ofertă early-bird, așa că profitați chiar acum!

Citește detalii la Business Magazin


Noutăți din universul plăților online

✦ Cu nou lansatul Pay with Google, poți plăti rapid și sigur pe Google Play, YouTube, Chrome sau Android Pay. > http://www.zdnet.com/article/pay-with-google-launched-to-speed-up-checkout/
✦ PayPal lansează PayPal for Marketplaces, un serviciu de plăți pentru marketplace-uri online de mari dimensiuni. > https://techcrunch.com/2017/10/23/paypal-launches-a-payments-product-designed-for-marketplaces-platforms-and-crowdfunding-sites/
✦ Amazon extinde serviciul de plăți Amazon Pay printr-un nou parteneriat cu Clover. > https://www.geekwire.com/2017/amazon-expands-payment-service-teaming-point-sale-provider-clover-restaurant-orders/
✦ PayPal își actualizează Termenii și Condițiile. > https://www.paypal.com/ro/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-full?locale.x=en_ro

(Photo: “Working Macbook Computer Keyboard” by negativespace.co is licensed under CC0)