Peste 40 de magazine online au primit consultanță specializată de la cei mai buni experți în e-commerce în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC

Intalnirile GPeC42 de magazine online din cele aprox. 100 înscrise la cea de a 11-a ediție anuală a Competiției GPeC au participat joi, 14 iulie 2016, la Întâlnirile Consultative GPeC. Acestea au avut ocazia să discute asupra raportului de jurizare rezultat în urma primei etape de evaluare GPeC și să ceară recomandări avizate de la cei mai buni specialiști în e-commerce din România – membri în Juriul Competiției GPeC.

Ca în fiecare an, în primăvară au pornit înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC – de 11 ani, cel mai complex concurs destinat website-urilor de e-commerce din România. Aprox. 100 de comercianți online au ales să participe anul acesta în Competiția GPeC trecând prin cel mai riguros sistem de evaluare, cu peste 120 de criterii de jurizare care urmăresc aspectele esențiale pe care orice magazin online ar trebui să le întrunească pentru a avea succes.

Evaluarea website-urilor înscrise în Competiția GPeC se face în două etape diferite, iar prima etapă s-a încheiat de curând, magazinele participante primind raportul de evaluare al juraților.

Fiecare magazin online a trecut prin peste 20 de criterii de preselecție care urmăresc respectarea legilor în vigoare și a bunelor practici în e-commerce în așa fel încât utilizatorul final să aibă parte de experiențe plăcute de shopping online și, astfel, piața de comerț electronic să crească.

Magazinele care au îndeplinit criteriile de preselecție au primit Marca de Încredere Trusted.ro și au fost acceptate în Competiția GPeC, fiind evaluate ulterior prin alte peste 120 de criterii care vizează cele mai importante aspecte ale unui business online: usability, design, optimizarea conversiilor, flux de comandă, calitatea serviciilor, SEO, securitate, adaptarea site-ului la device-uri mobile, social media etc.

Toate magazinele înscrise în Competiția GPeC au primit rapoartele de evaluare, iar pe 14 iulie 2016 au avut ocazia să le dezbată cu jurații GPeC care le-au analizat website-urile – peste 20 de specialiști cu o experiență de necontestat în e-commerce și digital marketing.

Intalnirile GPeC_round 1Întâlnirile Consultative GPeC au reunit reprezentanții a 42 de magazine online din cele aprox. 100 înscrise în Competiție și s-au desfășurat pe tot parcursul zilei la Crystal Palace Ballrooms, în București.

Fiecare magazin online a avut la dispoziție 50 de minute de discuții constructive cu jurații care au analizat criteriile de User Experience și Optimizarea Conversiilor putând, astfel, să înțeleagă de ce a fost depunctat pe anumite criterii dar, mai ales, ce ar trebui să facă pentru a remedia problemele și pentru a se îmbunătăți.

Pe lângă chestiunile punctuale din raportul de jurizare, magazinele au avut posibilitatea să adreseze și întrebări suplimentare sau să ceară recomandări de la Juriul GPeC, scopul Întâlnirilor Consultative fiind creșterea calității website-urilor și, astfel, a pieței de e-commerce din România.

Magazinele participante au putut sta de vorbă și cu jurații care au analizat criteriile de securitate a website-ului, SEO sau de aspecte juridice în așa fel încât să se pună la punct cu ultimele noutăți și tendințe în domeniu.

Cristi Movila“Utilitatea Întânirilor GPeC este de necontestat pentru orice magazin online pentru că te pui la curent cu ultimele tehnologii în domeniu și pentru că întotdeauna ai de învățat din experiența juraților care lucrează zi de zi cu site-urile de e-commerce. Este, pur și simplu, valoare pentru business-ul tău.” consideră Cristi Movilă, reprezentantul Otter.ro la Întâlnirile Consultative GPeC din 14 iulie 2016.

Alexandru-Lapusan-Zitec-150x150În același timp, și membrii Juriului GPeC văd Întâlnirile drept un prilej excelent de dialog constructiv: “Cred că Întâlnirile GPeC sunt de neratat atât de magazinele online, cât și de Juriul GPeC și de orice specialist în domeniu. De ce? Pentru că, la rândul nostru, reușim să înțelegem mai bine business-ul magazinului, specificul unei nișe de piață, particularitățile industriei. E un caz win-win-win: win pentru noi ca jurați, win pentru magazinele online, win pentru industria de e-commerce din România”, este de părere Alex Lăpușan, Zitec.

Magazinele online care nu au putut participa fizic la Întâlnirile Consultative GPeC au posibilitatea să adreseze întrebări juraților prin e-mail până pe data de 21 iulie 2016. Ulterior, toate magazinele au la dispoziție aprox. 2 luni în care să remedieze problemele semnalate de jurați și să intre în a doua etapă de evaluare mai bine pregătite.

Etapa finală de jurizare va avea loc în perioada septembrie – octombrie 2016, iar în funcție de media notelor acordate în cele două etape, vor fi desemnate magazinele câștigătoare în cadrul Festivității Gala Premiilor eCommerce din luna noiembrie a acestui an.

_________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center,ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail,Microsoft,New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius,Orange,PayU,SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte,TRUSTED.ro,WebDigital,White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta