Cum arată în prezent piața de fashion în e-commerce-ul românesc
Piața e-commerce de fashion din România este în continuare una dintre cele mai evoluate și continuă să crească, devenind din ce în ce mai competitivă. Asta reprezintă o provocare pentru magazinele online care trebuie să se diferențieze pe piață și să-și găsească nișa potrivită de public. Am vorbit cu Mira Anghelescu, COO FashionUP, despre aceste provocări din e-commerce, despre așteptările clienților și ce pot face business-urile care vor să se lanseze în domeniu.
Mira ne confirmă că așteptările clienților pentru piața de fashion online au crescut odată cu evoluția și dezvoltarea acesteia. Își doresc în principal beneficii cum ar fi livrarea gratuită, retur gratuit cu extinderea termenului de returnare a produselor, dar se așteaptă și la un anumit nivel de experiență atunci când caută un produs pe site sau servicii conexe.
Având o diversitate de opțiuni, brand-uri și furnizori la îndemână, clienților le este mult mai ușor să compare prețuri și să ia decizii de cumpărare. Așa că marea provocare pentru business-urile de fashion online este cum să se poziționeze față de concurență, lucru valabil deopotrivă pentru business-urile locale și internaționale.
„Trebuie să analizeze foarte bine piața, consumatorul și competiția, pentru că, atunci când decizi să intri pe o piață, trebuie să te gândești să vii neapărat cu un avantaj competitiv pe care ceilalți nu l-au oferit. Poate să fie un beneficiu, poate să fie o colecție exclusivistă sau poate un brand internațional care nu există pe piață.”
îi sfătuiește Mira pe antreprenorii care vor să lanseze acum un magazin online de fashion.
Pentru magazinele de fashion online care sunt la început de drum, FashionUp oferă, începând cu anul 2019, serviciul de marketplace pe platforma lor. Practic, cei care își doresc să se lanseze și să își facă cunoscute produsele pe piața locală și internațională au la dispoziție un ecosistem care să îi ajute să se dezvolte și să își găsească publicul potrivit.
Află detalii despre evoluția piețe de fashion online în interviul integral de pe YouTube. Nu uita să te abonezi la canalul de YouTube GPeC pentru mai multe interviuri și noutăți din e-commerce!
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment susținut de: BrandGSM, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Kiehl’s, Luigi’s Box, MOLOSO, New Black, RTB House, SEPHORA
Refreshed by: PEPSI
Official Coffee: NESPRESSO
Official Radio: Kiss FM
Official Hosting: Hosterion
Limousine Service: City Limo