Carrefour are aplicație de comandat mâncare, Takeaway cumpără Oliviera, C&A livrează în România

Carrefour și-a lansat aplicația de comenzi de mâncare

Aplicația lansată acum de Carrefour, orientată strict spre comenzi de mâncare din propriile magazine, ca și din anumite restaurante, este prima de acest gen operată de un retailer în România. Gurmandio a fost lansată în: Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț, Galați, Târgu Jiu, Brazi, Ploiești, Ștefăneștii de Jos.

Un român plătește în medie 15,5 euro pentru mâncarea comandată online, în timp ce bulgarii alocă 11,7 euro, iar ungurii cheltuiesc 8,1 euro. În România, doar până în 10% dintre utilizatorii de internet aleg deocamdată să comande mâncare online.

Citește la Profit.ro


Takeaway cumpără Oliviera.ro

Takeaway.com, compania olandeză care acaparează treptat din piața din Europa, a cumpărat două marketplace-uri de livrare de mâncare: Oliviera.ro din România și BGmenu din Bulgaria.

Odată cu achiziția ambilor jucători (tranzacția este evaluată la 10,5 milioane de euro), Takeaway.com dorește să-și extindă poziția proeminentă pe piața online de livrare a alimentelor din Europa. Takeaway.com deține mărci importante în întreaga Europă. Compania olandeză deține deja marile branduri de distribuție a alimentelor în Germania, Olanda, Polonia, Belgia și Austria. Noul BGMenu achiziționat este, în ceea ce privește comenzile, lider de piață în livrarea de alimente în Bulgaria, în timp ce Oliviera este una dintre cele mai mari piețe de livrare a produselor alimentare din România.

Citește la Ecommerce News


C&A are un nou magazin online, cu livrare în România

În noul magazin online, singura monedă de tranzacționare este euro și se livrează doar prin DHL. Costul transportului este unic – 4,95 euro, comanda minimă fiind de 19 euro. Retururile/livrările nu sunt acceptate în magazinele fizice, iar retururile se fac gratuit, prin Poșta Română. Timpul de livare, pentru România, este de 5-6 zile.

C&A Europa livrează acum în: Danemarca, Finlanda, Grecia, Croația, Portugalia, România, Suedia, Slovacia, Slovenia, Cehia și Ungaria.

Citește la Bunescu.ro


Cum să-ți optimizezi paginile de produs

Paginile de produs pot fi un vis frumos sau un coșmar: unul îți aduce profit, altul îți aduce nopți de stres și te face să pierzi bani. Sunt unele dintre cele mai importante părți ale unui magazin online; dacă ne aventurăm, am putea spune că sunt chiar mai importante decât homepage-ul! Paginile de produs pot direcționa utilizatorul către check-out, sau îl pot face să părăsească site-ul cu totul. Dacă vrei să îți crești rata de conversie și business-ul, este important să profiți la maxim de ele și să nu neglijezi niciun detaliu.

Am ales top 3 metode prin care îți poți optimiza paginile de produs ca să ai mai multe conversii.

Citește pe blog-ul GPeC


STUDIU Clienții europeni și americani ar oferi de bunăvoie datele personale pentru a primi reduceri la magazine online

Doar 13% dintre cei chestionați au spus că n-ar oferi date personale, indiferent de ce ar primi la schimb de la magazinele online. Clienții sunt deschiși la testarea unor tehnologii precum “oglinzile digitale” sau aplicații de realitate virtuală, însă 11% dintre respondenți nu vor acorda o a doua șansă acestor inovații dacă ceva nu a mers bine prima oară sau dacă n-au ajuns la rezultatele promise.

Același studiu relevă faptul că majoritatea clienților online vor să fie siguri că informația de pe site este exactă și completă, de aceea specificațiile produsului sunt pentru ei cele mai importante informații. Pe locul al doilea ca importanță se află recenziile clienților și imaginile cu produsele în timp ce sunt folosite.

Citește pe blog-ul TRUSTED.ro