Cutiile automate de livrare, comerțul pe mobil, livrarea internațională, asistența pe bani
Ia-ți pachetul de la cutie!
FAN Courier și KEBA vor instala cutii automate de livrare în București, ca o soluție suplimentară de livrare către clienți. Zece sisteme KePol vor fi instalate în locuri cheie din capitala României. FAN Courier oferă o rețea de livrare non-stop, cu 3.650 de destinații deservite, fără costuri suplimenare, dar și cu 500 de locuri de tip “Collect Point” în benzinăriile din București și din alte orașe. Dar compania căuta o soluție complementară de colectare a pachetelor comandate de clienți. Instalațiile vor fi folosite numai pentru comenzile plasate electronic și vor fi instalate la timp pentru evenimentul Black Friday din noiembrie.
Marile companii de e-commerce nu prea au treabă cu m-commerce-ul
Unii dintre marii jucători din e-commerce-ul mondial sunt depășiți de concurenții lor în ceea ce privește comerțul mobil și acest lucru le diminuează șansele de succes, scrie Internet Retailer. Există o tendință puternică astăzi de a trece de la shopping-ul de pe calculatoare desktop către cel pe dispozitive mobile, iar efectele sunt diferite în rândul companiilor. Această provocare în rândul elitei companiilor mondiale poate fi observată prin compararea listei cu primii 25 de jucători globali, din top-ul Global 1000 Database lansat recent de Internet Retailer cu principalele 25 de companii din m-commerce, din lista IR’s 2017 Mobile 500.
Mingea este în terenul celor care livrează internațional
Marile companii au ridicat stacheta în ceea ce privește livrarea, introducând livrarea a doua zi, apoi Click and Collect, livrarea în aceeași zi și chiar într-o oră, se arată într-un raport realizat de Pitney Bowes and WBR Digital. Provocarea pentru comercianți este faptul că acum clienții nu vor să plătească mai mult pentru livrare, deci magazinele trebuie să găsească cea mai bună soluție din punct de vedere comercial. Raportul evidențiază rezultatele unei cercetări din mai 2016, când au fost consultați 100 de persoane însărcinate cu Operațiunile, Logistica sau E-commerce-ul în general, în companiile respective.
Asistență tehnică pe bani, de la Amazon
Magazinele online care vând în marketplace-ul Amazon.com ar putea fi taxate în viitor pentru a primi ajutor la problemele legate de afacerea lor online. Sistemul a fost anunțat la Seattle și a intrat în faza de testare. Abonamentul este de 400 de dolari, ceea ce ar putea suna ca un preț foarte mare pentru un magazin online mic, dar avantajele sunt imense. Asistența se va desfășura sub forma unor cursuri și doritorii pot alege dintre trei subiecte: „Basics of Selling on Amazon,” „Fulfillment by Amazon,” or „Advanced Listings”. Magazinele înscrise vor primi și o ședință gratuită de 30 de minute.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite,
trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro
sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!