FAN Courier a avut un an bun, influencerii fac succes, Mega Image livrează

An bun pentru FAN Courier: peste 130 de milioane de euro cifră de afaceri

Cele mai mari importante sume investite în 2017 de FAN Courier au fost direcționate către: flota auto – 7 milioane de euro; depozitul de la Ștefănești – 6,7 milioane de euro până acum din totalul de peste 20 milioane euro; 10% din valoare au fost destinate modernizării sediilor FAN din țară precum și investițiilor în IT; serviciile nou implementate au reprezentat aproximativ 5% din volumul total de investiții în 2017. Lipsa predictibilității fiscale constituie, alături de criza de pe piața forței de muncă, principalele aspecte de îngrijorare ale top managementului companiei, în ceea ce privește dezvoltarea afacerii în următorul an.

Citiți detalii pe blog-ul GPeC


Influencerii au impact mai mare decât reclamele online

60% dintre utilizatorii de Internet au adblock și nu văd bannere, iar 85% din cei care le văd au banner blindness, adică le ignoră cu desăvârșire. De aceea tot mai multe branduri preferă să lucreze cu influenceri, deoarece „lucrurile bine făcute sunt foarte native și nu-ți dai seama că e vorba de o reclamă”. Așa a luat naștere Mocapp, un marketplace pentru influenceri lansat de Hit Yourself Consulting. În portofoliu, Florin Grozea o are, de exemplu, pe Tequila, adică Bianca Adam, una dintre cele mai populare vloggerițe din România, dar și alți 10-12 artiști și influenceri. Mocapp vrea să fie un punct de contact între influenceri, agenții și branduri prin care aceștia să intre în legătură, indiferent dacă ești de la Hit Yourself sau de la Global Records sau de la Mikey Hash.

→ Citește interviul la Start-up.ro


Cum să ai livrări eficiente în luna cadourilor

Dacă nu ai deja o strategie de livrare bine pusă la punct sau ai vrea să descoperi cum o poți îmbunătăți, poți folosi unele idei simple, dar de impact: oferă posibilitatea livrării gratuite (această practică scade considerabil rata abandonului coșului de cumpărături), Stabilește costuri de livrare (în cazul magazinelor care livrează și în străinătate, consumatorul ar trebui informat, printr-o politică de livrare, despre costurile vamale adiționale care pot fi percepute), stabilește obiective pentru strategia ta de livrare și asigură-te că le îndeplinești. În final, după ce te-ai asigurat că strategia ta de livrare este cea mai eficientă și că experiența clienților este una cel puțin bună, asigură-te că procesul de returnare este la fel de simplu și plăcut!

→ Citește aceste sfaturi pe larg pe blog-ul GPeC


FashionUP își face upgrade: se lansează în Italia

Magazinul online FashionUP cumpără un magazin online de modă din Italia şi intră pe o piaţă de 15 ori mai mare ca voloare decât cea românească. Fondatorul platformei româneşti spune că este interesat şi de alte achiziţii similare. Firma românească a achiziţionat PiuStyle.com, platfomă operată de către o companie înregistrată în Torino, dar cu suportul tehnic şi activitățile specifice de call-center și marketing vor fi coordonate de la sediul din România, în urma acestei tranzacţii. În prezent, pe site-ul PiuStyle sunt disponibile 10.000 de produse urmând ca, până la sfârșitul anului, să fie adăugate și restul de 60.000 de produse.

Citește detalii la Startupcafe.ro


Mega Image este, oficial, online

Platforma online a lanțului de magazine Mega Image oferă acces la un sortiment diversificat de produse, de la cele uscate, proaspete și congelate, până la produsele speciale – Wine Gallery şi Equilibrum. Pentru comenzile în București, este disponibilă întreaga ofertă, iar pentru comenzile din țară sunt excluse produsele proaspete şi congelate. Clienţii au posibilitatea să aleagă una dintre cele două opţiuni de livrare: direct acasă sau ridicarea personală a comenzii din pick-up point-urile din Bucureşti, în prezent în peste 60 de magazine Mega Image. Fiecare client are posibilitatea de a selecta intervalul orar în care poate fi făcută livrarea acasă. Livrarea în Bucureşti se face în maşini speciale ce asigură şi condiţiile optime de temperatură, pentru produsele proaspete şi congelate, iar în ţară se face prin intermediul curierilor parteneri, în cutii cu ambalaje speciale ce asigură integritatea produselor.

Citește detalii la Business Cover