BizTool.ro, un nou marketplace pentru antreprenori, eMAG lansează automate de livrare, social commerce ia amploare

Promoție pe Cărturești.ro la selecția GPeC de cărți de e-commerce

Între 18 și 31 octombrie, Cărturești împreună cu GPeC recomandă o selecție de cărți de specialitate pentru profesioniștii din e-commerce și marketing online cu reduceri de până la 20%.

Până la sfârșitul lunii, găsiți pe carturesti.ro titluri precum The Conversion Code, The New Rules of Marketing and PR sau Advanced Google AdWords, unele semnate chiar de speakerii invitați la eveniment, precum și volumul Hooked: How to Build Habit-Forming Products al lui Nir Eyal, invitat special al GPeC Summit 12-13 Noiembrie.

→ Descoperă oferta la Cărturești


S-a lansat BizTool.ro, un marketplace pentru dezvoltarea afacerilor

InternetCorp lansează BizTool.ro, o platformă de tip marketplace pentru conectarea antreprenorilor cu specialiștii din web design, programare, hosting, advertising etc.

Cu ajutorul specialiștilor listați în BizTool.ro, antreprenorii pot să-și dezvolte site-ul sau aplicația mobilă pentru afacerea lor, să găsească oferte de hosting sau să-și dezvolte strategia SEO. Dezvoltatorii platformei doresc să creeze astfel o comunitate care să ajute mediul de afaceri din România să crească.

→ Citește la Start-up.ro


eMAG lansează o rețea de automate pentru ridicarea produselor în benzinării

eMAG anunță lansarea unui lanț de automate de livrare în benzinăriile din București, pentru ridicarea produselor plătite online. În noiembrie vor fi instalate 40 de automate operabile non-stop, inclusiv în benzinăriile OMV/Petrom, urmând ca până la finalul anului să se instaleze 100 de unități și rețeaua să se extindă la nivel național în 2019.

→ Citește la Profit.ro


Sommerce, comerțul electronic în social media, ia amploare

Social commerce, sau scommerce, este cel mai nou buzzword în digital marketing. Chiar dacă nu este un concept nou, el a devenit normă în China și, treptat, ia amploare și în restul lumii. Prin social commerce, clienții cumpără produsele unui magazin direct prin intermediul rețelelor sociale, acolo unde petrec cel mai mult timp online.

Big Commerce trece în revistă platformele de social media care permit cumpărături one-click din rețea și oferă tactici pentru a dezvolta o strategie scommerce care să transforme angajamentul social în vânzări.

→ Citește la Big Commerce


Studiu: După câte cumpărături se consideră un client loial?

Potrivit unui sondaj de opinie Yotpo, dacă ai cumpărat de 4 sau mai multe ori de la același brand, ești un client fidel. 55% din cei chestionați au spus că produsul este factorul care îi determină să revină. Printre factorii care ajută brand-urile să fidelizeze clienții, cel mai mult cântăresc discount-urile pentru loialitate (71%), prețul corect (64,5%), livrarea gratuită (61,3%) și recenziile online (57,3%).

→ Citește la ECOMpedia