Ultima zi de înscriere la GPeC SUMMIT, vânzări de Black Friday la eMAG, dinamica prețurilor de Black Friday

GPeC Summit, 12-13 Noiembrie, teasingUltima zi de înscrieri la GPeC SUMMIT 12-13 Noiembrie 2018

Suntem la 3 zile distanță de GPeC SUMMIT, evenimentul care aduce laolaltă cei mai buni experți în e-commerce și digital marketing pentru două zile de conferință și networking Premium. Încă îți mai poți rezerva un loc în Comunitatea GPeC astăzi până la miezul nopții. Hai și tu să-i asculți live pe cei 30 de speakeri pe care i-am invitat să împărtășească din experiența și know-how-ul lor.

→ Descoperă speakerii și agenda evenimentului pe GPeC.ro


eMAG așteaptă vânzări de 400 de milioane de lei de Black Friday

Iulian Stanciu, CEO eMAG, a dezvăluit că estimează vânzări de 400 de milioane de lei cu ocazia campaniei de Black Friday, cu 40 de milioane de lei mai mult față de 2017. Pe 16 noiembrie, cel mai mare retailer online din România va avea reduceri de 220 de milioane de lei și trei milioane de produse la promoție. Pentru a susține traficul pe site, compania a investit 2.5 milioane de euro în dezvoltare IT.

→ Citește la Profit.ro


IAB RomaniaPiața de e-commerce din România, potențial de creștere de 20-30%

În următorii 4 ani, potențialul de creștere al piețelor de comerț electronic din România și Bulgaria este estimat la 20-30%, potrivit ultimului raport de cercetare în logistică și retail realizat de Colliers International E-commerce. Previziunile arată că piețele de retail offline și online pot coexista pe termen scurt și mediu, deoarece încă mai este loc de creștere.

→ Descoperă raportul la Romania Journal


De Black Friday, PayU estimează tranzacții online de 240 de milioane de lei

PayU estimează că românii vor efectua tranzacții online de peste 240 de milioane de lei de Black Friday, în creștere cu 30% față de anul trecut. Marius Costin, Country Manager PayU România, spune că, în perioada campaniilor de BF, valoarea totală a cumpărăturilor online, atât achitate online, cât şi cu numerar la livrare, va ajunge la peste 813 milioane de lei.

→ Citește în Ziarul Financiar


BoemUrban.ro se transformă în Fashion Marketplace

Magazinul de fashion BoemUrban.ro, își deschide platforma pentru a integra noi furnizori vestimentari. Magazinul a realizat o cifră de afaceri de 1.6 milioane de lei în 2017 și estimează o creștere de 30% anul acesta. Noua platformă vrea să ofere publicului o gamă mai variată de branduri și oferă furnizorilor posibilitatea de a administra local catalogul de produse și comenzile.

→ Citește în Wall-Street.ro


Dinamica prețurilor de Black Friday: Iulian Stanciu explică

Competiția în e-commerce face ca prețurile să fie dinamice și să se schimbe chiar și de zece ori pe zi.  Variaţia foarte mare și mult contestată mai ales în perioada care precedă campaniile de Black Friday, reprezintă un proces normal, potrivit CEO-ului eMAG, Iulian Stanciu. El declară că publicarea unui istoric al prețurilor este o operațiune mult prea complexă.

→ Citește în Ziarul Financiar