14 ani de GPeC, 14 motive să participi la GPeC SUMMIT | 27-28 mai 2019
#GPeC14, sau GPeC cu buletin, cum ne place nouă să spunem, înseamnă un an al schimbărilor pentru evenimentele de e-commerce și marketing online pe care le organizăm. Piața crește în ritm accelerat, noi creștem alături de ea, așa că tema centrală a evenimentelor noastre în 2019 este GROWTH: cum să crești personal și profesional în industria comerțului online.
Indiferent dacă abia faci cunoștință cu GPeC sau ești prietenul nostru de o viață, pregătim pentru tine o ediție specială, diferită de ceea ce am făcut până acum. Iată principalele 14 motive pentru care nu trebuie să ratezi GPeC SUMMIT pe 27 și 28 mai.
1. 7 speakeri internaționali excepționali vin în premieră în România
Misiunea GPeC este să îți oferim doar conținut practic și inspirațional, care să te ajute concret în dezvoltarea afacerii tale online. De aceea, selectăm cu grijă specialiștii pe care îi aducem la întâlnirea cu tine, în funcție de experiența vastă în industrie și renumele lor la nivel mondial. Not just speakers. The best digital know-how deliverers.
În 27-28 mai îi aducem pentru prima dată pe o scenă din România pe:
Wil Reynolds, fondatorul Seer Interactive – unul dintre cei mai buni experți și vizionari SEO din lume;
Gerry McGovern, fondatorul Customer Carewords – top specialist în User Experience, considerat unul dintre cei 5 mari vizionari care au contribuit major în dezvoltarea Web-ului;
Dennis Yu, CEO BlitzMetrics – cel mai mare specialist Facebook Ads care nu este angajat Facebook, dar care a contribuit enorm la îmbunătățirea platformei;
Jono Alderson, Special Ops @ Yoast – SEO World Champion cu 20 de ani de experiență în Technical SEO, Full Stack Developer, Digital Strategist și speaker cu o prezență impresionantă;
Ian Jindal, Redactor șef al Internet Retailing – unul dintre cei mai fini cunoscători ai pieței de e-commerce globale;
Steven Hoober, CEO 4ourth Mobile – creatorul interfeței de search pentru mobil Google, unul dintre cei 4 top experți mondiali în Mobile UX;
Hannah Thorpe, fondatoarea agenției de Digital Marketing FOUND. – specialistă în crearea de campnii care combină Technical SEO și Content Marketing pentru a maximiza ROI-ul clienților.
2. Karl Gilis, the Conversion Comedian, revine pentru al patrulea an consecutiv la GPeC
Pe 27 mai ai ocazia să-l descoperi/revezi pe cel mai îndrăgit speaker al comunității GPeC. Karl Gilis este co-fondatorul AG Consult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia.
Karl este un showman extraordinar. Pe scenă îmbină într-o manieră ludică User Experience know-how cu analogii din viața reală, pentru a-și demonstra teoriile de Usability. Dă play clip-ului de mai jos ca să vezi de ce nu trebuie să ratezi performance-ul lui Karl:
3. Speakeri români relevanți pentru dezvoltarea business-ului tău
Piața autohtonă de e-commerce și digital marketing are particularități pe care doar un specialist local le înțelege. La GPeC aducem cei mai buni profesioniști români, cu vastă experiență din sutele de proiecte digitale pe care le-au inițiat și din care au dezvoltat un set de tehnici și bune practici pentru creșterea unui business online.
Descoperă line-up-ul de speakeri pe care îi vei asculta la GPeC SUMMIT. Lista este în curs de actualizare.
4. 9 ore de conținut premium în cadrul Conferinței GPeC
27 mai este ziua liberă în care înveți mai mult decât dacă ai merge la birou să faci aceleași task-uri repetitive. Valentin Radu, CEO Omniconvert, spune că Return on Investment-ul pe ora petrecută la GPeC este fabulos. Îți garantăm că, la finalul zilei, vei avea o listă To Do plină de recomandări imediat aplicabile pentru a-ți crește afacerea.
5. 100% conținut relevant. ZERO speech-uri promoționale
Nu că ne lăudăm, dar pe scena GPeC chiar nu vei auzi discursuri (self)promoționale. No bullshit, doar content de calitate și relevant pentru industria comerțului online, care să te ajute și să te inspire în business. E o promisiune.
6. Locații premium în centrul Capitalei
Next level GPeC înseamnă că ne mutăm la kilometrul 0 al Bucureștiului. Vrem să ajungi ușor și repede la conferință și să ai o experiență memorabilă din secunda 1.
Pe 27 mai, GPeC SUMMIT se joacă în Sala Mare a Teatrului Național din București. Speakerii noștri merită o scenă pe măsură, iar tu ai parte de tot confortul unei săli de spectacol moderne.
Pe 28 mai, Masterclass-urile GPeC se desfășoară în sălile de conferință ale Hotelului Sheraton din București. Content de 5 stele, ambianță de 5 stele.
7. 5 Masterclass-uri practice
Pe 28 Mai te invităm la 5 sesiuni de Masterclass hands-on, pe subiecte de maxim interes pentru orice business online, alături de unii dintre cei mai buni traineri internaționali:
Masterclass Facebook Ads / Facebook Marketing – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Dennis Yu
Masterclass SEO – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Hannah Thorpe
Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Jono Alderson
Masterclass Mobile Usability & UX – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Steven Hoober
Extended Masterclass Usability & Customer Experience – 6 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Gerry McGovern
8. Primul curs intensiv de E-Commerce și Marketing Online pentru începători
Dacă ești interesat să-ți lansezi un magazin online sau ai deja un business online la început de drum, am pregătit pentru tine un curs de E-Commerce și Marketing Online pentru începători.
Timp de 6 ore vei învăța cum să pui bazele unei afaceri online cu reale șanse de succes (ABC-ul E-Commerce explicat pe înțelesul tuturor). Trainerii cursurului sunt Andrei Radu (Founder & CEO GPeC), Raluca Radu (Founder MTH Digital) și alți specialiști români invitați.
9. Hot topics pentru profesioniștii din E-Commerce și Marketing Online
Indiferent dacă ești începător, intermediar sau avansat în e-commerce și marketing online, la GPeC SUMMIT vei găsi conținutul potrivt pentru a-ți dezvolta cunoștințele și abilitățile digitale.
Cele două zile de eveniment vor acoperi toate subiectele de interes pentru un business online: Customer Experience, Usability, SEO, Mobile UX, Content Marketing, Facebook Ads, Digital Marketing, Engagement, Retention, Growth Hacking, AI, Voice, Personalization.
Practic, vei fi la curent cu toate noutățile și tendințele din domeniu în 2019 și vei avea acces la predicții și insight-uri despre modul în care vor evolua industria și profesiile conexe în următorii ani.
10. 20+ expozanți în cadrul GPeC E-Commerce Expo
Pe 27 mai, peste 20 de companii care oferă servicii dedicate segmentului e-commerce (de la agenții de digital marketing la companii de logistică și curierat), se întâlnesc față în față cu magazinele online la GPeC E-Commerce Expo, pentru a discuta parteneriate și soluții personalizate.
Standurile expozanților vor putea fi vizitate în foyer-ul Teatrului Național din București, în paralel cu Conferința GPeC SUMMIT.
11. Peste 800 de participanți C-level din întreaga lume
La GPeC ești în cea mai bună companie. În fiecare an, la GPeC SUMMIT participă elita profesioniștilor în e-commerce și digital marketing din România și CEE.
În 2018, ne-au trecut pragul CEOs, business owneri, manageri, specialiști în e-commerce, specialiști în comunicare, strategi, consultanți, programatori, developeri, specialiști în vânzări, în resurse umane, în social media, în customer service, în grafică, profesioniști din toate departamentele, reprezentând toate verticalele și toate nivelurile. La GPeC nu te simți niciodată un outsider.
12. Networking la superlativ
GPeC SUMMIT este una dintre rarele oportunități de a interacționa față în față cu liderii din industrie, owneri de business-uri online și profesioniști în digital marketing. În pauzele de cafea sau de prânz ai ocazia să-ți extinzi rețeaua de cunoștințe profesionale.
Networking-ul este unul dintre principalele motive pentru care Felix Pătrășcanu, co-fondatorul FAN Courier, vine cu plăcere an de an la GPeC:
13. Intri în cea mai frumoasă familie din online-ul românesc: comunitatea GPeC
GPeC reunește cei mai faini oameni din online. Diversitatea e cuvântul cheie, lucrăm în cele mai diverse departamente din verticale diferite, dar ne leagă pasiunea pentru everything digital. Învățăm unii de la alții, ne împărtășim provocările și ne ajutăm, online și offline. Împreună scriem istoria e-commerce-ului din România.
14. Trăiești experiența #GPeC14
14 ani de evenimente GPeC înseamnă că știm care sunt nevoile reale ale pieței de e-commerce și să aducem conținut relevant care să răspundă acestor nevoi. Experiența GPeC14 înseamnă că am ascultat feedback-ul primit de la voi și am gândit un nou format-spectacol, în care să profitați la maximum de tot ceea ce poate oferi cel mai important eveniment de e-commerce și marketing online din România.
Nu rata oferta Early Bird și rezervă-ți locul la GPeC SUMMIT până pe 16 mai cu cel mai mic preț posibil, începând de la 99 de euro + TVA.
GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Eveniment susținut de: Cora, DHL, DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Luigi’s Box, New Black, Oracle
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo