Ultimele 2 zile de reducere Very Early Bird la biletele pentru GPeC SUMMIT 27-28 mai 2019

Atunci când ești pasionat de tot ce înseamnă e-commerce & business online, nimic nu e mai plăcut decât să te întâlnești cu cei care-ți împărtășesc pasiunea și să descoperi tot ce e nou în industrie, ce fac ceilalți actori, în ce direcție se îndreaptă piața.

Dar și mai plăcut este să faci asta în cea mai mare comunitate de e-commerce din România, la GPeC SUMMIT, pentru un preț derizoriu, care începe de la 79 de euro + TVA. Cum spunea Valentin Radu, CEO Omniconvert: „It’s a steal!”.

Rezervă-ți locul la GPeC SUMMIT până pe 15 aprilie, inclusiv, și economisești până la 40 de euro la cumpărarea biletului tău de acces cu oferta Very Early Bird.

Pe 27 mai ai parte de o zi întreagă de Conferință și E-Commerce Expo la Teatrul Național din București, unde sunt așteptați peste 800 de participanți din întreaga lume. O oportunitate extraordinară de a te conecta cu profesioniști din e-commerce și marketing online, de a învăța de la cei mai buni specialiști din domeniu, de a face networking și a încheia parteneriate profitabile.

Not Just Speakers. The Best Digital Know-How Deliverers.

Asta este promisiunea noastră pentru tine și în acest an. Vei descoperi pe scena GPeC 8 speakeri internaționali de top, 8 experți care au adus o contribuție semnificativă la dezvoltarea online-ului și care aduc în premieră în România know-how pentru a-ți crește business-ul online.

La ce să te aștepți? Jono Alderson de la Yoast va vorbi despre viitorul marketing-ului online în era voice search. Cum se schimbă strategia ta de marketing când nu mai ai control asupra sistemului de ranking? Wil Reynolds (Seer Interactive) va vorbi despre cum îți optimizezi site-ul din punct de vedere SEO pentru clienții tăi, nu roboții Google.

Prezentarea lui Dennis Yu (BlitzMetrics) o să te facă să-ți regândești campaniile de Facebook Ads după un funnel diferit de cel al magazinului tău online. Gerry McGovern (Customer Carewords) aduce Top Task Management pentru website Usability. Pentru că e-commerce se transformă tot mai mult în m-commerce, Steven Hoober (4ourth) vine cu sfaturi practice de Usability pentru optimizarea site-ului tău pentru mobil.

Pe Hannah Thorpe (FOUND.) nu trebuie să o ratezi dacă vrei să-ți maximizezi Return on Investment-ul prin campanii de Content Marketing. Ian Jindal de la Internet Retailing o să te ajute să înțelegi unde se îndreaptă piața de e-commerce globală. Iar Karl Gilis (AG Consult) vine pentru a patra oară la GPeC cu un performance despre optimizarea conversiilor prin studii de caz și exemple amuzante din e-commerce.

5 masterclass-uri practice și un curs intensiv de e-commerce și marketing online pentru începători

Pe 28 mai te înarmezi cu laptop sau clasicul carnet de notițe și dedici 3/6 ore din zi pentru a-ți duce la următorul nivel abilitățile de SEO, Analytics, Facebook, Website Usability, Mobile UX. Am pregătit pentru tine următoarele sesiuni practice, gata de implementat în strategiile tale când te întorci la birou:

  • 09:30 – 13:00 Masterclass Facebook Ads – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Dennis Yu, CEO BlitzMetrics
  • 09:30 – 13:00 Masterclass Google Tag Manager / Analytics / Data Studio – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Jono Alderson, Yoast
  • 14:00 – 17:30 Masterclass Mobile Usability & UX – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Steven Hoober, CEO & Founder 4ourth Mobile
  • 14:00 – 17:30 Masterclass SEO – 3 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Hannah Thorpe
  • 09:30 – 17:30 Extended Masterclass Usability & Customer Experience – 6 ore | 30 de locuri disponibile – Trainer: Gerry McGovern, CEO CustomerCarewords
  • 09:30 – 17:30 Curs intensiv E-Commerce și Marketing Online pentru începători – 6 ore | 30 de locuri disponibile – Traineri: Andrei Radu (Founder & CEO GPeC), Raluca Radu (Founder MTH Digital)

Ofertele 2-DAY-PASS CURS, 2-DAY-PASS SPECIAL & 2-DAY-PASS MASTERCLASS

Dacă vrei să profiți la maximum de experiența GPeC SUMMIT, ți-am pregătit trei pachete de acces la prețuri avantajoase.

  1. Oferta 2-DAY-PASS CURS îți garanteză acces integral la prima zi de eveniment (Conferința GPeC & E-Commerce Expo din 27 mai 2019), iar în a doua zi (28 mai 2019) participi la cursul intensiv de e-commerce și marketing pentru începători de 6 ore, susținut de Andrei Radu, Raluca Radu & Guests.
  2. Oferta 2-DAY-PASS SPECIAL îți dă acces la prima zi de eveniment (Conferința GPeC & E-Commerce Expo din 27 mai 2019) și la Extended Masterclass Usability & Customer Experience susținut de Gerry McGovern.
  3. Oferta 2-DAY-PASS MASTERCLASS îți oferă acces la prima zi de eveniment(Conferința GPeC & E-Commerce Expo din 27 mai 2019) și la un set de două masterclass-uri la alegere din cele 4 de mai jos:
  • Masterclass Facebook Ads & Masterclass Mobile UX
  • Masterclass Facebook Ads & Masterclass SEO
  • Masterclass Google Tag Manager & Masteclass Mobile UX
  • Masterclass Google Tag Manager & Masterclass SEO

Orice pachet ai alege, ești sigur că ai parte de cel mai mic preț garantat la biletul tău de acces. În următoarele săptămâni vom continua să anunțăm ceilalți speakeri și invitați speciali, așa că fii cu ochii pe noi pentru update-uri.


GPeC SUMMIT are loc pe 27 mai la Teatrul Național din București și pe 28 mai la Hotel Sheraton. Rezervă-ți locul acum pentru a profita de oferta Very Early Bird. Din 16 aprilie, biletele se scumpesc cu 20 până la 40 de euro. Mai aștepți?


GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Eveniment susținut de: Cora, DPD, Frisbo, GTS, New Black,

Radioul Oficial: Kiss FM

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Limousine Service: City Limo