Ai un magazin online? Te ajutăm să îl optimizezi ca să crești vânzările!

Anul acesta am lansat programul GPeC Proficiency dedicat magazinelor online – indiferent de dimensiunea business-ului pentru că întotdeauna este loc de optimizări pentru a crește vânzările. :)

Pe scurt, scopul GPeC Proficiency este să ajutăm magazinele online să îmbunătățească experiența utilizatorilor pe site (UX) + să crească rata de conversie și, implicit, vânzările. Cum facem asta? Prin auditarea în detaliu a site-ului și a prezenței online și prin acordarea de consultanță de către unii dintre cei mai buni specialiști din România.

GPeC Proficiency = Pachet complet de Audit și Consultanță ca să crești vânzările online

La GPeC Proficiency începem cu o radiografie la zi a magazinului tău online prin cel mai complex Audit E-Commerce din România compus din:

  • Audit UX (User Experience) – cât de ușor se descurcă utilizatorii în site-ul tău atât pe Desktop, cât și pe Mobil urmărind întregul proces de navigare, căutare și identificare produse, până la analizarea procesului de checkout
  • Audit Marketing Online – analizăm tot ce ține de bannere, diferențiatori, promoții, cross-sell, up-sell, bundles, loializare, vouchers etc.
  • SEO Health Check – verificarea elementelor esențiale pentru o bună optimizare în Google
  • Security Health Check – identificarea eventualelor vulnerabilități majore de securitate
  • Audit E-Mail Marketing / Newsletters – de la chestiuni tehnice de abonare / dezabonare, frecvență de trimitere etc. până la conținutul mesajelor
  • Audit Content și Prezență în Social Media – calitatea și engagement-ul generat în rețelele sociale
  • Audit Juridic – conformarea cu principalele obligații legale în e-commerce, Termeni și Condiții, Privacy Policy etc.
  • Mystery Shopping – plasarea unei comenzi pe site pentru a analiza calitatea serviciilor magazinului și a echipei de Customer Support.

Pentru a realiza toate auditurile de mai sus, sunt analizate peste 200 de elemente-cheie astfel încât să obții o imagine completă a prezenței tale online ca să știi ce optimizări poți face pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a crește rata de conversie.

Consultanță de specialitate în cadrul sesiunilor de mentorship 1 la 1

Pe lângă auditul în sine, magazinele înscrise la GPeC Proficiency beneficiază de 2 runde de întâlniri de consultanță cu auditorii site-ului:

  • Discuți 1 la 1 cu auditorii site-ului tău asupra eventualelor probleme semnalate în raportul de audit
  • Primești consultanță de specialitate despre cum să le remediezi și cum să optimizezi prezența ta online pentru a crește vânzările

Întâlnirile sunt 100% private, iar fiecare magazin trece prin 2 runde de întâlniri x aprox. 2 ore fiecare în cadrul programului GPeC Proficiency (mai – septembrie 2022).

Parcursul unui magazin online la GPeC Proficiency

  1. Te înscrii în program până cel târziu pe 3 Iunie (cu precizarea că până pe 22 aprilie ai prețuri reduse prin Oferta Early Bird)
  2. Începem cu auditul juridic și te consiliem să fii conform cu legislația în vigoare. După ce toate criteriile sunt îndeplinite, îți acordăm certificarea Trusted.ro care are rolul de a reduce scepticismul consumatorilor neinițiați, cărora le este încă teamă să cumpere online.
  3. Trecem la auditul complet al prezenței tale online descris mai sus: UX, Marketing Online, SEO, Security, E-Mail Marketing, Content și Prezență în Social Media, Mystery Shopping.
  4. Îți trimitem raportul de audit pe email și programăm întâlnirile de consultanță / mentorship 1 la 1
  5. Participi la întâlniri și primești consultanță avizată pentru optimizarea prezenței tale online
  6. Implementezi recomandările pe site-ul tău
  7. Reevaluăm magazinul tău urmărind, cu precădere, optimizările făcute și primești al doilea raport complet de audit
  8. Te reîntâlnești cu auditorii pentru runda finală de consultanță 1 la 1 și primești ultimele recomandări ca să continui evoluția.

Câștigul major al magazinelor online înscrise în program este că acumulezi know-how și experiență, obții părerile obiective ale unor specialiști în domeniu (în niciun moment al business-ului nu strică o părere terță și obiectivă), interacționezi tête-à-tête cu principalii furnizori și îți lărgești rețeaua de contacte. Toate te vor ajuta să te dezvolți profesional alături de echipa ta și să ai o privire de ansamblu mai bună asupra business-ului tău e-commerce. În plus:

  • Magazinele online care obțin cele mai mari punctaje la audit, sunt desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce din 26 septembrie
  • De asemenea, magazinele online care obțin un scor de peste 120 de puncte în urma auditului, obțin Certificarea GPeC Proficiency care atestă absolvirea programului.

Participare 100% confidențială prin pachetul INCOGNITO

Dacă nu vrei să afle concurența sau, din orice alt motiv, vrei să ții secretă participarea magazinului tău online în Programul GPeC Proficiency, poți alege pachetul de înscriere INCOGNITO care îți asigură 100% confidențialitate:

  • Brand-ul tău nu va fi comunicat public nicăieri
  • Întâlnirile cu auditorii sunt 100% confidențiale
  • Nu vei fi menționat nicăieri, decât dacă ești desemnat câștigător la Gala Premiilor eCommerce din 26 Septembrie

Participare gratuită la GPeC SUMMIT 30 Mai și 26 Septembrie

Cu excepția pachetului LITE, magazinele online care se înscriu la GPeC Proficiency au acces gratuit la ambele ediții GPeC SUMMIT – cele mai importante evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din România.

Astfel, vei fi în mijlocul industriei din care faci parte, afli ultimele noutăți din domeniu, înveți de la cei mai buni specialiști români și internaționali și faci networking cu cei mai importanți furnizori de servicii din domeniu.

GPeC SUMMIT are loc pe 30-31 Mai și pe 26 Septembrie anul acesta, iar participarea este gratuită pentru magazinele online care se înscriu la GPeC Proficiency cu pachetele PLATINUM sau INCOGNITO.

Cât costă înscrierea magazinului tău online la GPeC Proficiency?

Participarea la GPeC Proficiency costă între 499 și 949 EUR + TVA până pe 22 aprilie. Extrem de puțin pentru auditul și consultanța primită, a cărei valoare de piață depășește 5.000 EUR. De ce așa puțin?

Pentru că, împreună cu sponsorii noștri și cu auditorii GPeC, investim în creșterea pieței de e-commerce și susținem cea mai mare parte a costurilor din bugetele partenerilor GPeC. Asta pentru că dacă magazinele online sunt optimizate și oferă servicii de calitate, clienții online sunt fericiți și tot mai numeroși –> ecosistemul crește, iar în final avem cu toții de câștigat.

Detaliile complete despre program precum și înscrierile sunt disponibile pe site-ul nostru, cu precizarea că prețurile de mai sus sunt valabile doar până pe 22 Aprilie, când expiră Oferta Early Bird.