Brian McBride, Chairman ASOS: sfaturi despre leadership, e-commerce și modele de business

Adăugat de pe 10 Iulie 2018, 0 comentarii
Cuvinte cheie: ,

GPeC Summit Mai 2018 a adus împreună cei mai buni specialiști ai e-commerce-ului, atât pe plan local, cât și regional sau global. O mare onoare pentru noi a  fost să îl avem alături pe Brian McBride, Chairman ASOS, care a oferit un interviu în exclusivitate reporterului nostru  oficial, Gabriela Bejan (și fondatoarea Digital Tailors Agency). Dacă vreți să aflați mai multe despre leadership, organizarea resursei umane și evoluția e-commerce-ului European,  vă invităm să urmăriți clipul de mai jos.

Câteva idei desprinse din interviul video:

  • Spațiul Uniunii Europene are un potențial uriaș de dezvoltare, mai ales pentru că nu există limitări de tip tarifar, de exemplu; unul dintre motivele pentru care Marea Britanie a reușit să devină lider al pieței de e-commerce este faptul că a avut la dispoziție o gamă variată de instrumente de plată;

 

  • Doi factori au schimbat perspectivele asupra e-commerce-ului, în opinia lui Brian McBride, Chairman ASOS:

  1. Device-urile mobile: 75% din traficul site-ului (precum și o mare parte din venit) vine de pe dispozitive de acest tip; Brian crede că strategiile pentru mobile sunt fundamentale pentru succesul unui business;
  2. Customer Behaviour – Customer Expectations; exigențele clienților cresc pe zi ce trece, iar oferta din piață trebuie să se adapteze și să aducă metode prin care să satisfacă nevoile lor (spre exemplu, este mai important ca site-ul să fie funcțional decât să arate bine, sau este indicat ca magazinele să optimizeze serviciile de livrare și returnare)

 

  • Atunci când vine vorba de construirea unei echipe de succes, Brian este de părere că o calitate principală la care antreprenorii ar trebui să se uite este dorința de a explora mediul de e-commerce, interesul și pasiunea pentru industrie;

 

„Companies like ASOS, Amazon are quite cool, fun, challenging places to be, so we really don’t have a big challenge in hiring or maintaining people. People find it very exciting, very inspiring. People are interested in what your company’s all about.”

 

  • La fel ca oricare alt gigant,  ASOS a început ca un magazin online mic. Cheia succesului stă în a-ți dezvolta business-ul cât mai rapid, cât mai mult (prin diverse metode precum reduceri de preț, de exemplu);

 

  • Un nou business nu trebuie să aducă un business model nou, atât timp cât își concentrează forțele pe lucrul pe care poate să-l facă cel mai bine;

 

  • În privința marketingului prin influenceri, McBride recomandă ca magazinele online să profite de orice oportunitate de a se asocia cu un renume, însă fără a da lucruri pe gratis;

 

  • Brian crede că skill-urile de leadership se pot șlefui în timp, însă acea „scânteie” de început (precum dorința de a îndruma oameni) este înnăscută; leadership-ul în orice companie înseamnă setarea unor standarde pe care organizația să le atingă

 

 

Dacă ești pasionat de e-commerce, vrei să te dezvolți și mai mult ca profesionist și nu mai ai răbdare până la Summit-ul din Noiembrie, atunci sigur Școala de Vară GPeC îți va face cu ochiul. Te așteaptă cinci zile intensive de trainings alături de cei mai faini oameni ai e-commerce-ului. Înscrie-te astăzi și profită de oferta early-bird!

 

GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you byOrange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeCCarrefour

Recommended Payment Processor PartnerNetopia Payments

Hosting Oficial GPeCHosterion

Eveniment susținut deALTEXBringoCrediusDHLDPD RomâniaDWFeMAG MarketplaceFrisboGLSGTSMastercardNew BlackRTB HouseSephora

Cu sprijinul: adLemonade2Performant, BlugentoBusiness Club,Canopy,CasaDeTraduceriContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, OmniconvertPresta.roTRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul OficialKiss FM

Limousine ServiceCity Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principaliBusiness ReviewWall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri mediaAdHuggerAGORAANISARIESARMOBusiness24Business Days, Cariere, Comunicate de AfaceriComunicate de PresaECOMJOBSEcommerce News, E-Commerce Poland, edusaFemei in AfaceriFNTM, HRB TrendsIAB RomaniaIQadsInstitutul de MarketingJurnalul de AfaceriLumea SEO PPCMagazinul ProgresivManager.roMarketingFocusNewEditionNews,Romania PozitivaShopmania BIZSoftleadSMARKStartupCafe, SundayPR,TechCafeZiare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel OrbaiAlin VladAndra ZahariaAuraș Mihai GeambașuClaudia TocilăCorina-Maria ScheianuCristian China BirtaCristian IosubDan PandreaElena Cîrîc, George Hari PopescuIonuț BunescuLuminița BalabanMarius Ovidiu CălugăruMădălin BlidaruOlivian BredaRobert KataiSabina CornovacStil Masculin

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii