Brian McBride, Chairman ASOS: sfaturi despre leadership, e-commerce și modele de business
GPeC Summit Mai 2018 a adus împreună cei mai buni specialiști ai e-commerce-ului, atât pe plan local, cât și regional sau global. O mare onoare pentru noi a fost să îl avem alături pe Brian McBride, Chairman ASOS, care a oferit un interviu în exclusivitate reporterului nostru oficial, Gabriela Bejan (și fondatoarea Digital Tailors Agency). Dacă vreți să aflați mai multe despre leadership, organizarea resursei umane și evoluția e-commerce-ului European, vă invităm să urmăriți clipul de mai jos.
Câteva idei desprinse din interviul video:
- Spațiul Uniunii Europene are un potențial uriaș de dezvoltare, mai ales pentru că nu există limitări de tip tarifar, de exemplu; unul dintre motivele pentru care Marea Britanie a reușit să devină lider al pieței de e-commerce este faptul că a avut la dispoziție o gamă variată de instrumente de plată;
- Doi factori au schimbat perspectivele asupra e-commerce-ului, în opinia lui Brian McBride, Chairman ASOS:
- Device-urile mobile: 75% din traficul site-ului (precum și o mare parte din venit) vine de pe dispozitive de acest tip; Brian crede că strategiile pentru mobile sunt fundamentale pentru succesul unui business;
- Customer Behaviour – Customer Expectations; exigențele clienților cresc pe zi ce trece, iar oferta din piață trebuie să se adapteze și să aducă metode prin care să satisfacă nevoile lor (spre exemplu, este mai important ca site-ul să fie funcțional decât să arate bine, sau este indicat ca magazinele să optimizeze serviciile de livrare și returnare)
- Atunci când vine vorba de construirea unei echipe de succes, Brian este de părere că o calitate principală la care antreprenorii ar trebui să se uite este dorința de a explora mediul de e-commerce, interesul și pasiunea pentru industrie;
„Companies like ASOS, Amazon are quite cool, fun, challenging places to be, so we really don’t have a big challenge in hiring or maintaining people. People find it very exciting, very inspiring. People are interested in what your company’s all about.”
- La fel ca oricare alt gigant, ASOS a început ca un magazin online mic. Cheia succesului stă în a-ți dezvolta business-ul cât mai rapid, cât mai mult (prin diverse metode precum reduceri de preț, de exemplu);
- Un nou business nu trebuie să aducă un business model nou, atât timp cât își concentrează forțele pe lucrul pe care poate să-l facă cel mai bine;
- În privința marketingului prin influenceri, McBride recomandă ca magazinele online să profite de orice oportunitate de a se asocia cu un renume, însă fără a da lucruri pe gratis;
- Brian crede că skill-urile de leadership se pot șlefui în timp, însă acea „scânteie” de început (precum dorința de a îndruma oameni) este înnăscută; leadership-ul în orice companie înseamnă setarea unor standarde pe care organizația să le atingă
Dacă ești pasionat de e-commerce, vrei să te dezvolți și mai mult ca profesionist și nu mai ai răbdare până la Summit-ul din Noiembrie, atunci sigur Școala de Vară GPeC îți va face cu ochiul. Te așteaptă cinci zile intensive de trainings alături de cei mai faini oameni ai e-commerce-ului. Înscrie-te astăzi și profită de oferta early-bird!
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin