Darren Elliott, Sales Director Taboola UK: „There’s performance outside of Google and Facebook”
#GPeCSummit Mai 2018 ne-a adus mai aproape de ultimele noutăți ale marketing-ului digital și ale e-commerce-ului. De această dată l-am avut lângă noi pe Darren Elliott, Sales Director Taboola (UK), care ne-a dat câteva insight-uri despre „content discovery”, într-un interviu acordat în exclusivitate reporterului nostru oficial, Gabriela Bejan.
Pentru mai multe detalii despre ce aduce nou această metodă față de canalele deja cunoscute, te invităm să urmărești interviul de mai jos!
Câteva idei extrase din interviul video:
- Taboola este una dintre cele mai mari platforme de content discovery disponibile. Aceasta este folosită atât de brand-uri deja cunoscute cât și de business-uri mai mici, aflate la început de drum.
- Pentru a înțelege mai bine ce înseamnă content discovery, Darren Elliott a exemplificat folosindu-se de site-ul Bloomberg, unul dintre clienții Taboola. La finalul unui articol utilizatorul vede sugestii de content nou, în funcție de interesele sale.
- Darren Elliott este de părere că există performanță și rezultate mari și în afara canalelor obișnuite precum Facebook sau Google.
- După ce utilizatorul a citit deja un articol cresc șansele ca acesta să rămână pe site și să continue lectura atunci când conținutul servit este relevant.
- „Content discovery” este metoda prin care user-ului îi sunt afișate acele noi sugestii de content prin care el descoperă noi brand-uri în funcție de interese.
- Deși Taboola nu se bazează pe Google sau Facebook, Elliott consideră că cele două canale sunt foarte utile în marketing-ul de astăzi.
Mai sunt doar câteva locuri disponibile la Școala de Vară GPeC din August. Rezervă-ți un loc și fă și tu parte din cea mai mare comunitate din mediul online românesc!
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin