Daca nu ai testat nimic inca, sunt mari sanse sa fie loc sa iti imbunatatesti rata de conversie – Interviu cu Marie Polli, Conversion XL

Marie Polli ConversionXLNe apropiem cu pasi repezi de o editie cu adevarat stelara a GPeC Summit 25-26-27 Mai. Vor fi 3 zile de continut e-commerce premium, 9 super-star-speakeri de talie mondiala (majoritatea pentru prima oara in Romania) si 12 workshop-uri practice. Vom dezbate situatia pietei de e-commerce si a platilor online, vom discuta despre strategia de business online, tactici de digital marketing, SEO, PPC marketing, social media si multe alte subiecte de interes pentru afacerea ta.

Ca la fiecare editie, optimizarea ratei de conversie va fi un subiect indelung dezbatut, iar speakerii internationali pe care ii avem invitati ne vor prezenta mai multe sfaturi si bune practice din spatele expertizei lor de specialisti CRO (conversion rate optimization). Am stat de vorba cu Marie Polli, Senior Optimization Manager ConversionXL, despre astfel de bune practici si au reiesit cateva concluzii succinte, dar cuprinzatoare. Dupa cum v-am anuntat deja, cu Marie ne vom intalni la conferinta de e-commerce GPeC Summit 25 Mai, dar si la workshop-ul ei dedicat optimizarii conversiilor de pe data de 26 Mai. Cititi mai jos interviul luat de echipa GPeC:

GPeC: Care sunt cele mai importante mijloace de comunicare cu clientul tau pe web – text, imagine, imagini dinamice sau sunet?

Marie Polli: Am participat recent la o sesiune de discutie de tip unconference pe aceasta tema si concluzia principala a fost ca depinde foarte mult de industrie, dar in niciun caz nu putem alege un singur mijloc intrucat oamenii consuma informatie in mod diferit – unii citesc, altii cauta imagini sau infografice explicative si altii ar prefera sa vada un video. Spre exemplu, oamenii citesc mai mult atunci cand vine vorba de a cumpara un produs financiar fata de atunci cand cumpara un produs fashion.

GPeC: Care este o rata buna de conversie pentru un website e-commerce?

Marie Polli:  Ar putea fi oriunde intre 0.01% si 50%. In ziua de astazi este posibil sa cumperi online orice de la mancare pana la o casa, un iaht sau un avion. Nu exista rata de conversie optima in e-commerce. Daca nu ai testat nimic pana acum in zona de UX si optimizarea ratei de conversie, este o mare sansa sa fie mult loc de imbunatatire.

GPeC: De unde incepi atunci cand ai o rata mica de conversie pe website?

Marie Polli: Ai 2 intrebari pe care ar trebui sa ti le pui la inceput:

1. Pot optimiza fara sa testez?

2. Cum pot gasi o ipoteza puternica care sa rezulte intr-o crestere pe care sa o pot masura cu adevarat?

Raspunsul la prima intrebare este clar ”da”. In ceea ce priveste cea de-a doua intrebare, raspunsul ar fi ca doar prin research si testare poti gasi o ipoteza cu potential mare de date. Noi la agentia ConversionXL am dezvoltat un model cu ajutorul caruia ne ocupam de website-urile cu trafic mic. Voi vorbi mai mult despre modelul aceasta in prima zi a conferintei GPeC Summit 25-26-27 Ma in keynote-ul meu.

GPeC: Pe ce ar trebui sa ne focusam mai mult: pe un design bun sau pe informatie de calitate? 

Marie Polli: Pe amandoua. Un design bun este cel care contine informatie valoroasa si sustine principalii KPI ai website-ului.

Daca vrei sa asculti mai multe despre modelul ConversionXL de a optimiza rata de conversie pentru website-uri cu trafic mic, atunci noi zicem ca nu trebuie sa ratezi GPeC Summit 25-26-27 Mai. Agenda întregului eveniment poate fi consultată pe website-ul nostru, iar înscrierile la GPeC Summit se fac completând formularul online: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/

SAU poti alege sa iti inscrii magazinul online in Competitia GPeC 2016 si beneficiezi de acces gratuit la GPeC Summit daca optezi pentru unul din pachetele PREMIUM sau PLATINUM. Alegerea iti apartine!

_________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri, Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta