Primele 60 de magazine online au ales să participe în Competiția GPeC! Oferta de înscriere early-bird expiră pe 20 Mai!
Brand-urile cunoscute publicului larg au ales să se înscrie în Competiția GPeC 2016: Otter, Sephora, Floria, Animax, BestKids, LaFemme, WatchShop sunt doar câteva din magazinele online care participă anul acesta în Competiție.
Orice magazin online cu o vechime de minimum 6 luni de existență în piață se poate înscrie în Competiția GPeC până pe 31 Mai 2016. Însă, dacă alege să se înscrie până pe 20 Mai, ora 23:59 (ora României) beneficiază de oferta early-bird, adică de reduceri semnificative de preț din taxa de participare.
Doar 3 din avantajele magazinelor online care se înscriu în Competiția GPeC
1. Audit profesionist al propriului website. Fiecare magazin online va fi analizat de Juriul GPeC format din 20+ specialiști în e-commerce, ținând cont de peste 120 de criterii de evaluare – cele mai importante reguli despre cum să ai un website bine structurat, care să te ajute să vinzi mai mult. Analizarea website-urilor se face în două etape de evaluare și la momente diferite de timp pentru a urmări evoluția magazinelor pe parcursul anului. Un astfel de audit realizat de un consultant extern, te-ar costa minimum 2.500 de euro, în timp ce taxa de participare la GPeC pornește de la 260 euro.
Cel mai mare câștig este că magazinele online primesc rapoartele de jurizare care conțin note pe fiecare criteriu în parte, precum și scurte comentarii / recomandări despre ce trebuie îmbunătățit. Vedeți mai jos conținutul unui raport de evaluare și comentariile juriului din cadrul Competiției GPeC ca să vă faceți idee de utilitatea lui pentru afacerea voastră.
2. Pe lângă auditul website-ului, fiecare magazin online va fi evaluat din punct de vedere al îndeplinirii obligațiilor conform legislației în vigoare și va primi Marca de Încredere TRUSTED.ro în mod gratuit pentru 12 luni. Astfel, șansa de a primi amenzi la eventuale controale tematice este redusă și, în același timp, te diferențiezi față de concurență fiind atestat de o entitate neutră, fără interese în piață.
3. Acces gratuit la GPeC Summit 25-26-27 Mai 2016. În funcție de pachetul ales la înscriere (Premium sau Platinum), magazinele online beneficiază de 2, respectiv 3 bilete gratuite la GPeC Summit – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din CEE care se va desfășura în zilele de 25-26-27 Mai 2016, la București.
9 speakeri internaționali, experți practicieni în e-commerce și digital marketing, vor urca pe scena GPeC Summit oferind conținut relevant și direct aplicabil pentru orice business online: David Darmanin (Hotjar), Brian Dean (Backlinko), Karl Gilis (AGConsult), Alex Langshur (Cardinal Path), Marie Polli (ConversionXL) sunt doar câțiva dintre ei. Agenda completă pe zile și pe ore a evenimentului este pe site-ul nostru.
Doar ca idee, prețul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele 3 zile este de 207 euro/persoană. Dacă înscrii magazinul în Competitiția GPeC, plătești 310 euro și primești din start 2 bilete la GPeC Summit (adică doar acest beneficiu este în valoare de 414 euro!!).
Toate avantajele participării magazinelor online în Competiția GPeC pot fi accesate pe site-ul nostru. Noi te sfătuim să te cântărești serios fiecare beneficiu dacă îți pasă de afacerea ta!
Efectul participării în Competiția GPeC: mai multe conversii, mai multe vânzări
Iată doar un exemplu primit pe adresa de e-mail a lui Dorin Boerescu (CEO 2Performant & 2Parale) – membru în Juriul GPeC.
Decizia îți aparține. Ai doar în vedere că mai sunt câteva zile până pe 20 Mai, când expiră oferta early-bird…
Te alături primelor 50 de magazine înscrise deja?
_________________________
GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania
Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri, Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mandri sa fim sustinuti de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta