Șeful companiei ASOS vine la GPeC Summit, românii sunt atrași de magazinele online străine, Google va favoriza site-urile mobile
Banca Transilvania și FAN Courier extind plata cu cardul la curier în toată țara
Silvia Ionescu, eCommerce Business Development Manager Banca Transilvania, a declarat în cadrul Ecomteam că, în acest program pilot derulat în București, au fost incluși peste 50 de comercianți și că s-a încercat inclusiv stimularea curierilor de a promova această opțiune.
Pentru a beneficia de această opțiune, clientul trebuie să solicite opțiunea de plată cu cardul a contravalorii transportului în momentul recepționării expediției. Soluția de plăți mobile dedicată FAN Courier a fost proiectată, dezvoltată și implementată de SymphoPay.
Cât de atrași sunt românii de magazinele online străine
> Peste jumătate (59%) dintre tinerii sub 35 de ani din mediul urban au făcut cumpărături, în ultimul an, pe cel puțin un magazin online din străinătate, cum ar fi: Amazon, AliExpress, eBay sau Alibaba.
> Cel mai popular este Amazon – 88% dintre românii din mediul urban au auzit de acest retailer și 84% îl vor prezent și pe piața locală.
> Topul popularității este urmat de eBay, de care au auzit 84% dintre românii din mediul urban, dar și de Alibaba (53%), AliExpress (51%), ASOS și Target (14%).
Președintele ASOS, Brian McBride, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT
Brian McBride este, de 6 ani, Chairman ASOS – cel mai mare retailer online de fashion – iar înainte de a ocupa această funcție a fost CEO-ul Amazon UK în perioada 2006-2011. Brian va vorbi pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce și Marketing Online care va avea loc la București, în zilele de 29-30-31 Mai 2018.
Brian McBride urcă pe scena GPeC SUMMIT vorbind despre unicitatea și evoluția ASOS de la un simplu start-up din Marea Britanie până la retailer-ul care a reușit să o „îmbrace” pe Michelle Obama cu o rochie de 93 de dolari în timpul campaniei prezidențiale pentru al doilea mandat a lui Barack Obama din noiembrie 2012.
Păcălelile românești de 1 aprilie, din e-commerce și online în general
A tot circulat pe Facebook gluma conform căreia 1 aprilie a fost singura zi din an cînd utilizatorii s-au străduit puțin să discearnă între informația adevărată și știrile false. Dincolo de păcălelile între prieteni, multe mari companii au fost glumețe în această zi. TRUSTED.ro a stat cu ochii pe net și iată ce „poissons d’avril” a găsit:
> Purcari îți pune deoparte o sticlă dacă minezi criptomoneda lor
> SilkWeb își caută un CEO capabil
> Rompetrol în spațiul cosmic
> Pepsi de corcodușe, acum mai aproape de tine
> Pegasul electric din Capitală, bicicleta-troleibuz
> Salamul digital și aplicația mioritică
Google va indexa mai întâi site-ul de mobil
Până aici ne-a fost! De acum încolo, Google va indexa mai întâi site-ul de mobil. Practic, va exista un index unic, nu două index-uri separate (pentru mobil și pentru desktop), care se va baza pe versiunea de mobil a site-ului. În decembrie 2017, motorul de căutare a anunțat că începe faza de tranziție, cu doar câteva site-uri care vor fi indexate în primul rând pe baza conținutului pentru dispozitive mobile.
Google a explicat că indexarea „mobile first” nu va avea impact asupra ranking-ului rezultatelor în SERPs, dar dacă nu vei avea un conținut prietenos cu mobilul vei avea probleme la un moment dat. Site-urile vizate vor fi notificate despre schimbare prin Search Console și vor observa mai multe vizite de la Smartphone Googlebot.