Fotografii de produs remarcabile, cu buget mic; adoptă Marca Globală Safe.Shop; magazin online made in Roșia Montană

Cum să faci poze de produs remarcabile, cu buget mic

CrazyEgg evidențiază câteva metode de marketing vizual care nu necesită mulți bani, dar care duc la rezultate bune.

Iată câteva dintre ele:

  • folosește un trepied și un cub luminos;
  • nu te speria de modul macro;
  • profită de umbre pentru a reda detalii de finețe;
  • corectează culorile fotografiilor.

Citește detalii la CrazyEgg.com


Cum să organizezi un giveaway de succes

Organizarea unui giveaway online poate aduce multe beneficii:

  • o vizibilitate mai mare a brandului;
  • trafic crescut pe site;
  • loializarea clienților etc.

Însă, pentru a te asigura că profiți din plin de toate aceste beneficii, este necesară o pregătire temeinică înainte și, mai important, ai nevoie de un plan de follow-up. Pe blog-ul GPeC, am evidențiat mai multe strategii.

→ Citește detalii pe blog-ul GPeC: partea I și partea a II-a


Vrei mai multă încredere în magazinul tău online, din partea clienților? Adoptă Marca Globală de Încredere Safe.Shop!

Safe.Shop – Marca Globală de Încredere este o certificare ce poate fi obținută de magazinele online care îndeplinesc condițiile Codului de Conduită Global de Comerț Electronic. TRUSTED.ro realizează în România auditarea magazinelor online care doresc să obțină această atestare, fiind partenerul național de încredere pentru România.

Safe.Shop s-a lansat în România în 15 noiembrie 2017, la GPeC SUMMIT, iar primele magazine înscrise deja afișează marca globală. România este a doua țară, după Olanda, în care a fost adoptată Marca Globală de Încredere. Prin partenerul local TRUSTED.ro, primele 20 de magazine online autohtone vor putea afișa atestarea globală pe site-urile lor.

Citește detalii pe blog-ul TRUSTED.ro


2,5% dintre produsele de pe Emag.ro își schimbă prețul zilnic

Prisync a analizat dinamismul prețurilor produselor vândute online în 11 țări europene, comparând rezultatele cu Amazon și a publicat rezultatele pe blog.prisync.com. Gigantul online își modifică prețurile zilnic la aproximativ 15 – 20% dintre produsele vândute pe site-urile din SUA, Canada, India și Europa.

În România, sursa a monitorizat prețurile unui număr de 1.900 de produse alese la întâmplare, din toate categoriile disponibile pe site-ul Emag.ro. În perioada de 7 zile analizată, Prisync a detectat schimbări zilnice de prețuri pentru un total de 345 de produse.

Citește detalii la Ecompedia.ro


Magazin online cu produse din lână, „made in Roșia Montană”

În jur de 30 de femei din comuna Roșia Montană, din satele Țarina, Vîrtop, Bălmoșești, Ignățești, Gura Roșiei, Cărpiniș și Roșia Montană tricotează și croșetează cu dragoste tot felul de articole din lână. Pentru o căciulă lucrată manual și autentică din Munții Apuseni, clienții plătesc pe madeinrosiamontana.ro 49 de lei. La același preț se vând și ciorapii de lână, iar o vestă de copii costă 119 lei.

Dacă până acum femeile din localitate croșetau pentru membrii familiei sau prieteni, acum munca lor poate fi apreciată și de alți oameni atât din România cât și din străinătate, dar și răsplătită.

Citește detalii la Alba24.ro