Poșta Română devine mai rapidă, conferință gratuită despre GDPR, Altex în eMag Marketplace
Poşta Română lansează serviciul de curierat ultra-rapid „Luxury Post Express”
Noul serviciu este bazat pe sistemul „door-to-door”, prin care atât destinatarii cât şi expeditorii vor avea la dispoziţie propriul curier. „Luxury Post Express” se adresează persoanelor care au pretenţii foarte clare de la serviciile de curierat. Astfel, clienţii pot trimite, prin Oficiile Express ale Poştei Române, în aceeaşi localitate, cadouri, dar şi orice fel de alte colete, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 – 18:00, care vor ajunge în aceeaşi zi.
Clientul trebuie să contacteze telefonic oficiul poştal express din oraş şi să plaseze comanda expediţiei. Ulterior, agentul curier se deplasează la adresa comunicată şi preia trimiterea. Comanda este preluată şi livrată la destinaţie, la ora comunicată de către client, fără a mai trece prin filtre suplimentare. Fiecare trimitere este monitorizată live prin sistemul Track and Trace, precizează sursa citată.
Peste 100 de magazine online se deschid lunar în România
Un fenomen care a impulsionat comerțul electronic a fost generat de intrarea în online a marilor branduri care au deja magazine tradiționale. „Prezența marilor retaileri în online este locomotiva care trage piața în sus“, explică Andrei Radu, CEO și fondator GPeC, în opinia căruia această prezență va avea ca efect și o profesionalizare a pieței locale. Explicația ar fi că încrederea clienților crește când este vorba de branduri mari. Dar chiar și așa, încă rămânem departe de alte țări din regiune. În Polonia, de exemplu, veniturile din comerțul online reprezintă aproximativ 10% din totalul încasărilor din retail, față de doar 5,6% în cazul României, conform studiilor făcute de Asociația Română a Magazinelor Online și GPeC.
Nu în ultimul rând, creșterile din online sunt puse și pe seama trendului crescător al comerțului, în general. Migrația marilor retaileri către vânzările pe internet a schimbat și comportamentul cumpărătorilor care au început să compare prețurile din magazinele tradiționale cu cele din online.
→ Citește detalii la New Money
CONFERINȚĂ GRATUITĂ Detalii esențiale pentru aplicarea practică a GDPR în companii/organizații
În 19 martie, ora 9:30, în aula Facultății de Drept, are loc conferința „Protecția datelor cu caracter personal: normele europene, pe ultima sută de metri până la activarea automată”, organizată de Cursdeguvernare.ro. Bogdan Manolea, co-fondator TRUSTED.ro, va participa la sesiunea 2: „How to. Detalii esențiale pentru aplicarea practică a GDPR în companii/organizații”.
Noul regulament european în domeniul protecției datelor cu caracter personal intră în vigoare automat și va fi aplicat instantaneu din 25 mai în statele membre, inclusiv România. Puține sunt business-urile care nu lucrează cu baze de date ale clienților, iar responsabilitatea înseamnă costuri, expertiză și, bineînțeles, coerciție acolo unde noile reguli sunt încălcate.
Participarea la eveniment este GRATUITĂ, în limita locurilor disponibile. Înscrieri: conferinte@cursdeguvernare.ro.
→ Citește detalii despre eveniment
Altex intră în eMAG Marketplace
Altex a decis să intre în eMAG Marketplace, platforma pusă la dispoziţie de retailer pentru partenerii săi.În acest moment veţi găsi aproximativ 900 de produse de la Altex vândute prin Marketplace.
Anul trecut eMAG.ro cumpara PCGarage.ro. Intrarea în Marketplace s-a făcut de luna trecută, de pe 24 februarie. În 2016, Complet Electro Serv, producător şi distribuitor de produse IT&C intrase în eMAG Marketplace, în prima fază cu 65 de produse; acum vinde 271 de produse, în special sub branduri ca Myria, Vortex sau Faber. Grupul eMAG se apropie de o cifră de afaceri de 1 miliard de euro, dar nici Altex nu o duce rău, având un record de 605 milioane de euro în 2016.
→ Citește detalii la Mobilissimo
Majoritatea magazinelor online românești au probleme majore
AdMarks Media a realizat o radiografie SEO a pieței de eCommerce din România și a întocmit un studiu bazat pe analizarea principalilor factori de ranking în Google a 350 de magazine online, în perioada octombrie 2017 – ianuarie 2018. Rezultatele studiului indică faptul că majoritatea magazinelor online din România încă se confruntă cu probleme majore de indexare precum timpul mare de încărcare, conținutul duplicat, prezența erorilor 404 sau lipsa unui plan de content marketing, 40% dintre acestea riscând să fie penalizate de algoritmii Google.
Spre exemplu, studiul AdMarks arată că timpul de încărcare al paginilor unui shop online din România are o medie de aproximativ 7,8 secunde pe desktop și 9 secunde pe mobil. Având în vedere faptul că 70% din traficul magazinelor din online-ul românesc este generat de telefoanele mobile, aceste „performanțe” sunt destul de slabe, mai ales în contextul în care oficialii Google au declarat că viteza optimă de încărcare pentru un magazin online ar trebui să fie de aproximativ 2 secunde.
→ Citește detalii la Start-up.ro


