Top 6 canale de digital marketing care aduc cel mai mare ROI în 2019

Umblă vorba prin târg că ar fi ușor și ieftin să-ți lansezi un magazin online. Deși este mai ușor și mai ieftin decât să deschizi porțile unui magazin fizic, dacă vrei să supraviețuiești și să ai succes pe piața de e-commerce, trebuie să iei în considerare o mulțime de detalii la care nu te-ai gândi în primă fază. Marius Sescu te provoacă să-ți faci calculele. Ai banii pentru platformă, stocuri, salarii, logistică, marketing și promovare?

Dacă vrei să afli totul despre ce presupune practic să-ți deschizi un magazin online în România în 2019, te invităm să te înscrii la cursul de E-commerce și Marketing Online pentru începători pe care îl organizăm pe 28 mai la București, în cadrul GPeC SUMMIT. Andrei Radu, Raluca Radu și specialiștii invitați de ei te vor învăța cum să pui bazele unei afaceri online cu reale șanse de succes, pe parcursul a 6 ore de curs intensiv.

Până pe 16 aprilie te poți înscrie la cursul E-commerce și Marketing Online pentru începători la cel mai mic preț, cu oferta Very Early Bird. Locurile sunt limitate la maximum 30 de participanți.

Iată mai jos știrile din e-commerce și marketing online care ne-au atras atenția săptămâna aceasta.

Digital marketing channel trends 2019 - email marketingTop 6 canale de digital marketing care livrează cel mai mare ROI în 2019. Digital Marketing Philippines a identificat principalele canale digitale care performează anul acesta și le explică într-un infografic util pentru orice digital marketing manager. Din cauză că este dificil și scump să optimizezi fiecare canal, este important să le identifici pe cele în care merită să investești timp și buget în raport cu obiectivele companiei. E-mail marketing, SEO și Content marketing rămân și în 2019 canalele cu cel mai bun return on investment. Descoperă-le pe larg în infografic.


Marketer email tracker 2019Conformitatea cu regulamentul GDPR are un impact pozitiv asupra ROI. Raportul „Marketer Email Tracker 2019” vine cu o concluzie surprinzătoare: noile reguli GDPR au un impact pozitiv asupra e-mail marketing-ului pe termen lung. Deși de la implementare se observă o scădere categorică a numărului de abonați la e-mail, majoritatea marketerilor au raportat în ultimele 12 luni creșterea ratei de deschidere a e-mail-urilor (74%) și a CTR-ului (75%). Organizațiile au remarcat o reducere a ratei de dezabonare (41%) și a reclamațiilor privind trimiterea de mesaje spam (55%), în comparație cu anii precedenți. Știrea pe larg în Real Times.


Mailchimp Shopify breakupMailchimp app nu mai este disponibil în marketplace-ul Shopify. TechCrunch scrie că Mailchimp și Shopify „divorțează”. Aplicația Mailchimp, care permitea utilizatorilor să folosească datele Shopify pentru a crea campanii targetate, nu mai este disponibilă în Shopify. Mailchimp a încheiat recent un parteneriat cu Square, prin care va lansa shoppable landing pages și va intra în competiție directă cu Shopify pe sectorul e-commerce.


FAN Courier - depozit Ștefăneștii de JosCum arată cel mai mare hub al FAN Courier de la Ștefăneștii de Jos. Wall-Street.ro a publicat imagini din interiorul celui mai nou hub de sortare FAN Courier, unul dintre cele mai mari și moderne din Europa de Est. Investiția s-a ridicat la 25 milioane euro și a crescut capacitatea de sortare la 39.000 de colete pe oră, pe o bandă de 385 metri lungime. În primele trei luni din 2019, compania a înregistrat o creștere de 13,5% a activității curierilor și se asteaptă anul acesta la o cifră de afaceri de 166 milioane euro.


Studiu 60% dintre Millennials cumpără online60% dintre Millennials cumpără online. Un cercetare în rândul Millennialilor din Statele Unite arată că procentul celor care cumpără online a crescut de la 47% în 2017 la 60% în 2019. Dintre aceștia, 36% cumpără online de pe mobil. Digital Commerce 360 scrie pe larg despre rezultatele studiului.