Trendurile anului de la specialiști, eMag și succesul pe mobil, folosește date structurate
Trendurile anului 2018 în E-Commerce – Ce spun marii jucători
Dacă ne gândim la cum va arăta piața de e-commerce din România în anul 2018, cuvintele cheie ar fi: PERSONALIZARE – MARKETING – INTERACTIVITATE – REPOZIȚIONARE – CONȚINUT – UTILIZATORI. Și nu o spunem noi, ci marii jucători din industrie. Ca în fiecare an, GPeC a stat de vorbă cu specialiștii în e-commerce pentru a afla ce previziuni au ei asupra pieței, atât la nivel local cât și global:
#Personalizare – Iulian Stanciu, CEO eMAG
#MarketingForPeople – Marian Alecsiu, CEO și Co-Fondator F64
#Interactivity – Mira Anghelescu, COO FashionUP
#Repoziționare – George Șerban, General Manager BestKids
#QualityContent – Ovidiu Ababei, Online Sales Director ALTEX România
#UsersFirst – Miruna Mitu, Coordonator Marketing & Comunicare Online Mobexpert
⇢ Citește detalii pe blog-ul GPeC
În 2017, 51% dintre clienții eMAG au comandat de pe mobil
eMag a anunțat că 50% dintre clienții săi au folosit aplicația eMAG în anul 2017. 65% dintre vizitele de anul trecut au fost generate de pe dispozitive mobile (peste 60% în fiecare lună).
Top 3 categorii de produse comandate de pe dispozitive mobile:
- produse pentru copii
- electrocasnice mici
- accesorii pentru telefoanele mobile
InternetCorp nu mai vinde formate de reclame invazive
Regia de publicitate InternetCorp renunță la formatele intruzive de bannere, începând de la 1 februarie. InternetCorp este publisherul site-urilor wall-street.ro, kudika, 9am.ro și start-up.ro. Ca regie de publicitate, reprezintă Waze, TuneIn, Avocatnet.ro, Times New Roman, AndreeaRaicu.ro, Catchy, Bucataras, Softpedia și Recorder.ro.
Se renunță la formatele:
– sticky
– overlayer
– mvideo (doar expand la click)
– se redimensionează interscrollerul (mobile and desktop)
– orice creație cu expand la rollover rămâne doar la click.
⇢ Citește detalii la Paginademedia
Folosește date structurate în site-ul magazinului online, pentru un plus de vizibilitate
În căutările tale pe Google, nu-i așa că te-ai întrebat cum apar acele informații practice în partea dreaptă? De exemplu, când cauți un restaurant, în unele cazuri vei vedea în dreapta informații esențiale despre local: fotografii, adresa, programul, telefonul, link spre Google Maps, ba chiar și rating-ul de la clienți și orele cele mai aglomerate!
Ei bine, magazinele atestate TRUSTED.ro au un plus de vizibilitate în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare, deoarece sistemul “Opinii de Încredere” are Schema.org implementat. Astfel, când cineva va căuta un magazin online participant la sistem, va vedea în partea dreaptă în pagina Google inclusiv nota medie primită de la clienții magazinului respectiv.
⇢ Citește detalii pe blog-ul TRUSTED
Trend-urile de marketing pe mobil în 2018
Este bine să ții cont și în 2018 de prezența magazinului tău online pe dispozitivile mobile pentru că absolut toate studiile de piață arată că mobile-ul își continuă creșterea constantă. Search Engine Watch îți oferă câteva sfaturi:
- Asigură-te că site-ul tău este adaptat la mobil: design responsive, timp de încărcare mic, experiență excelentă pentru utilizator.
- Optimizează și personalizează conținutul: implementează Accelerated Mobile Pages de la Google, adaptează conținutul la căutări vocale.
Nu uita nici de tehnologiile „veterane”, cum este SMS-ul. Adobe.com arată într-un studiu că rata de deschidere la SMS-uri de marketing este 98%.
⇢ Citește detalii la Search Engine Watch