Ultimele 3 zile de înscriere în Competiția GPeC 2019 | Audit complet al magazinului tău online pentru a vinde mai mult

Competitia GPeC 2019Vinzi online? În lipsa unui spațiu de desfacere fizic, website-ul și prezența digitală reprezintă principala ta interfață cu vizitatorii.

Dacă magazinul tău online nu este optimizat din punct de vedere Usability, SEO, instrumente de marketing, strategie de loializare, Social Media etc., de cele mai multe ori pierzi clienți. Ceea ce se traduce în bani pierduți.

Dacă ai intrat în business să faci bani, vino cu magazinul tău online în Competiția GPeC să afli unde îți pierzi clienții pe site și ce poți face mai bine pentru a vinde mai mult.

Până pe 21 iunie îți poți înscrie magazinul în cursa pentru Cel mai bun magazin online al anului 2019 și beneficiezi de cel mai complex audit de e-commerce pentru a-ți crește garantat business-ul.

Nu doar un simplu audit, ci recomandări personalizate cum să-ți îmbunătățești magazinul online

„Competiția GPeC îți oferă mai mult decât un audit al site-ului tău. GPeC înseamnă claritate, înseamnă să fii peste medie. Pentru Lensa.ro, GPeC a fost tot timpul un ghid sfânt pe care l-am urmat. Datorită lui ne-am dublat rata de conversie în doi ani și am reușit să ne creștem exponențial vânzările.” (Daniel Crăciun, fondatorul Lensa.ro, câștigătorul trofeului Magazinul Online al anului 2018)

Ce înseamnă Competiția GPeC? Noi îi spunem testul maturității în business. Practic, site-ul tău este evaluat și notat de Juriul GPeC în baza a peste 200 de criterii de performanță.

  • Cât de bine crezi că stai la capitolul User Experience?
  • Cât de ergonomică și intuitivă este navigarea vizitatorilor în pagini?
  • Cât de user-friendly este procesul de check-out?

Experții care alcătuiesc Juriul GPeC radiografiază întregul tău magazin online și notează fiecare aspect. Pe lângă asta, ei fac recomandări și sugestii personalizate pentru fiecare criteriu în parte, adaptat la tipul tău de business, astfel încât să-ți crești rata de conversie pe site.

Pe scurt, fiecare magazin online care se înscrie în Competiția GPeC trece prin trei etape:

1. Primești consultanță avizată de la juriști specializați în legislația internetului pentru a te asigura că respecți obligațiile legale digitale și nu riști amenzi inutile;

2. Ți se evaluează prezența online a magazinului. Cei 25 de specialiști care alcătuiesc Juriul GPeC auditează toate canalele pe care este prezent magazinul tău online, în baza a peste 200 de criterii de evaluare care vizează:

Usability: cât de ușor se descurcă potențialul client în site-ul magazinului de la identificarea facilă a produsului, la procesul de checkout;
SEO: cât de bine este optimizat magazinul în Google;
Securitate: website-ul tău respectă minimul de cerințe privind securitatea datelor utilizatorilor + dacă nu este expus la vulnerabilități terțe;
E-Mail Marketing: cât de bine comunică magazinul cu abonații lui din punct de vedere marketing (conținut), evitarea intrării mesajelor în spam etc.;
Mobile Presence: cât de bine este optimizat site-ul pentru mobil, în așa fel încât experiența de navigare a utilizatorului să fie facilă;
Social Media: cum interacționează și ce engagement are magazinul online pe rețelele sociale frecvent folosite în România: Facebook, Instagram.

3. Primești rapoartele de audit și te întâlnești să discuți față în față cu Juriul GPeC despre cum îți poți îmbunătăți business-ul.

9 motive să intri în Competiția GPeC

La GPeC avem o misiune: vrem ca magazinele online să vândă mai mult, iar clienții să fie mai fericiți cu experiența lor de cumpărare. Pentru asta am creat Competiția GPeC, prin care, de 14 ani aliniem e-commerce-ul din România la standardele și bunele practici internaționale. Uite doar principalele 9 motive pentru care magazinul tău ar vrea să concureze în Competiția GPeC 2019:

9 Motive sa intri in Competitia GPeC 2019

Ultimele 3 zile de înscriere cu oferta Last Minute

Înscrie-te în Competiția GPeC până pe 21 iunie, inclusiv, și beneficiezi de oferta de preț Last Minute, care-ți oferă reduceri între 50 și 150 de euro la pachetele Premium și Platinum.

  • Taxa de înscriere în Competiția GPeC 2019 pornește de la numai 349 EUR + TVA (Pachetul STANDARD), în care beneficiezi de întregul proces de audit și consultanță în valoare de minimum 5.540 EUR (rata pieței în anul curent).
  • Pachetul PREMIUM (include Pachetul STANDARD și 2 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Noiembrie 2019): 499 449 EUR + TVA.
  • Pachetul PLATINUM (include Pachetul STANDARD, 3 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Noiembrie 2019 și 5% discount din taxa de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC din 21-26 august 2019): 699 549 EUR + TVA.

Mai multe detalii și înscrierile se fac pe site-ul GPeC.