Danezii aleg cu grijă produsele online și suedezele nu au încredere în shopping-ul pe Internet

Danemarca: 84% din populație a cumpărat online în 2016

Cumpărătorii online danezi au considerat că un termen de două zile lucrătoare este rezonabil pentru a primi un produs comandat pe Internet. Totuși, anul trecut s-a observat o creștere a numărului clienților care au preferat să-și ridice singuri cumpărăturile comandate, în loc să aleagă livrarea la domiciliu (43%). Acest lucru arată că retailerii online nu reușesc să livreze în condiții optime.

84% dintre danezi au cumpărat ceva online în 2016 și vârstele 16-24 și 35-44 sunt grupurile preponderente la shopping-ul pe Internet. Cele mai populare categorii sunt: haine și încălțăminte, electronice, articole media, de sănătate, frumusețe, sport și divertisment, jucării, consumabile, accesorii pentru automobil, barcă și motocicletă. 47% dintre cumpărători s-au informat despre magazinele online înainte de a cumpăra și majoritatea dintre ei nu dau click pe reclame înainte de achiziție.

Mai multe cifre și previziuni, în Danish E-Commerce Market  Report 2017.


Suedia: 80% din populație a cumpărat online în 2016

Bărbații suedezi se informează despre produse mai puțin decât femeile, dar cumpără mai mult; pe de altă parte, femeile se informează mai mult, dar cumpără mai puțin. 35% dintre consumatorii suedezi cumpără online de 1-2 ori pe lună. Cele mai populare categorii de produse sunt hainele și încălțămintea. 80% din populație au cumpărat online în 2016 și încasările vor crește cu 16,9% în 2017.

Cumpărătorii din categoria de vârstă 25-34 au achiziționat cel mai mult ceva online. În Suedia, 86% dintre magazinele online au site-uri adaptate la mobil.

Mai multe statistici și previziuni, în Sweden E-Commerce Report 2017.