Jeff Sauer și Jim Sterne vă invită la GPeC SUMMIT, TRUSTED.ro împlinește 7 ani, ce comandă românii din China

VIDEO Jeff Sauer și Jim Sterne vă invită la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018

> Unul dintre specialiștii cu care vă veți putea întâlni la GPeC SUMMIT este Jeff Sauer. Jeff este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords. El va susține un masterclass de o zi despre Google Analytics. Dacă vrei să știi cum să iei decizii de business pe baza datelor, această oportunitate este de neratat.

Jim Sterne, Co-Founder și Chairman al Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată Web Analytics, din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional, vine pentru prima dată la GPeC SUMMIT. Este lesne de înțeles că suntem extrem de entuziasmați să-l avem alături de noi pe unul dintre pionierii marketing-ului online. El va susține un keynote speech de 50 de minute, despre folosirea inteligenței artificiale în marketing-ul modern.

Înscrie-te ACUM la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018!


Topul produselor comandate de români din China

AliExpress este unul dintre cele mai vizitate magazine online din China iar, potrivit datelor Bonusway, cele mai populare produse de pe acest site sunt cele din categoria Casă și grădină – ustensile de bucătărie, obiecte decorative sau produse textile pentru casă. Cu toate că această categorie (Casă şi grădină) se bucură de cea mai mare popularitate în rândul românilor, categoria de Frumusețe și Sănătate nu se lasă mai prejos – 9,72%.

La o diferență foarte mică, se află categoria de Bijuterii și Accesorii – 9,69%, majoritatea utilizatorilor din această categorie fiind femei. O categorie la fel de importantă – 9,31% este reprezentată de Telefoane și Telecomunicații, iar cele mai populare produse cumpărate sunt ecranele de protecție și husele pentru telefon.

Citește la Start-up Cafe


TRUSTED.ro împlinește 7 ani și vă invită la un curs despre Google Tag Manager

> În 2009 era înregistrat domeniul Trusted.ro, iar în 2011 era lansat site-ul TRUSTED.ro. Primele magazine online românești care au primit Marca de Încredere au profitat de o ofertă de la Școala de Vară GPeC 2011, valabilă doar… 5 minute! În martie 2016, s-a lansat sistemul Opinii de Încredere, iar în 2017 a fost stabilit parteneriatul cu Safe.Shop și s-a lansat atestarea pentru site-uri profesionale (B2B sau de prezentare). În prezent, 170 de magazine dețin Marca de Încredere și 66 dintre ele sunt înrolate în Feedback.TRUSTED.ro. Citiți despre istoria programului TRUSTED.ro.

> Tot TRUSTED.ro te invită la un curs despre Google Tag Manager, predat de Alex Rada de la InboxTarget, compania dezvoltatoare a sistemului “Opinii de Încredere”. Cursul va avea loc în 10 mai, orele 17-19 (locul va fi anunțat ulterior). În cadrul lui: vei afla ce este Google Tag Manager și la ce te ajută; vei vedea exemple concrete și vei face exerciții pe loc; vei vedea cum poți implementa Tag Manager pentru sistemul Feedback.Trusted.ro etc. Taxa: 39 euro + TVA. Grăbește-te să-ți confirmi participarea, printr-un e-mail la contact@trusted.ro, cu subiectul „Vreau 1 loc la cursul despre Google Tag Manager”!


Am lansat GPeC Live – emisiuni în direct pe Facebook, cu experți din e-commerce

Cel mai mic pui GPeC a făcut ochi în 26 aprilie, la ora 15:00! Am lansat noul proiect GPeCLive – seria de emisiuni live care va avea loc de două ori pe lună, cu unii dintre cei mai apreciați oameni din e-commerce-ul românesc. Prima ediție l-a avut ca invitat pe Valentin Radu (CEO Omniconvert) și discuția a fost condusă de Andrei Radu (CEO GPeC, Co-Fondator TRUSTED.r0). Valentin a vorbit despre long-term growth, diferențiere în e-commerce și KPI importanți.

Iată înregistrarea emisiunii:

În 10 mai, invitatul va fi Bogdan Manolea (Co-Fondator TRUSTED.r0); acesta va vorbi despre importanța câștigării încrederii clienților în e-commerce și despre GDPR. Urmăriți-ne pe Facebook!

GPeCLive este o serie de emisiuni sprijinită de FAN Courier.


Retargeting.biz oferă magazinelor online integrare completă cu Google, Facebook și Instagram

Compania romanească Retargeting.biz a anunțat o inovație în domeniul online, prin lansarea unor elemente noi pe piață e-commerce din Europa de Est: integrare cu Google, Facebook și Instagram, printr-un API. Astfel, Retargeting.biz devine prima companie adresată e-commerce-ului din regiune care oferă integrare prin API cu aceste platforme.

Prin intermediul instrumentului Google Programmatic Remarketing, Facebook & Instagram Dynamic Ads, utilizatorii Retargeting.biz vor putea să retargeteze vizitatorii magazinelor online proprii și pe cei care au abandonat coșul înainte de a finaliza comanda, prin campanii de reclame pe Google AdWords (și rețeaua parteneră de website-uri), dar și pe Facebook și Instagram. Totul se realizează automat, cu un conținut personalizat pentru fiecare vizitator/utilizator în parte.

Citește la Ecompedia.ro