Competiția GPeC explicată: cum să ai un magazin online cu reale șanse de succes
Succesul unui magazin online depinde de mulți factori: de la identificarea nișei potrivite, la planul de afaceri, strategia de business și de marketing, bugetele alocate, resursa umană etc. până la calitatea serviciilor și Customer Care.
Dar dacă website-ul magazinului online – ca prim punct de întâlnire cu potențialii clienți – nu este ergonomic și intuitiv, nu ajută business-ul să crească și îi pune în dificultate pe utilizatori, atunci orice magazin online pierde clienți și nu convertește la adevăratul potențial.
De cele mai multe ori, website-ul este primul element care îți poate sabota întreaga afacere.
Aici intervenim noi: prin Competiția GPeC ajutăm magazinele online să identifice problemele website-urilor lor și să acționeze concret pentru a le remedia cu ajutorul recomandărilor primite de la cei mai buni specialiști în E-Commerce și Marketing Online. Și nu ne oprim doar la website…
Primești Marca de Încredere pentru Magazinele Online TRUSTED.ro și te diferențiezi de concurență
“Aspectele juridice” și “Obligațiile conform legii” nu sunt subiecte care să îi pasioneze pe antreprenori. Dar sunt un “must have” pentru a evita posibile amenzi de la autorități, ba – mai mult – dacă ești transparent cu utilizatorii, rata de conversie crește. De pildă, un magazin online care oferă toate datele de contact beneficiază de mai multă încredere din partea clienților decât altul care pune pe site un formular de contact impersonal.
Primul lucru pe care îl facem noi după ce te înscrii în Competiția GPeC este să verificăm dacă respecți cele mai importante reglementări legislative și minimul de bune practici în e-commerce. Nu trebuie să știi toate chichițele juridice încă de la început – îți spunem noi ce trebuie remediat, iar dacă implementezi recomandările noastre:
- Primești gratuit pentru 12 luni Marca TRUSTED.ro –> te diferențiezi față de concurență, demonstrând că ai un magazin online de încredere care respectă legea și clienții
- Crești rata de conversie –> studiile internaționale și pe plan local arată că magazinele online care sunt certificate de un terț, devin primele opțiuni ale consumatorilor în procesul de achiziție (sursa: Cercetare de Piață GPeC & iSense Solutions, Aprilie 2017)
- Eviți posibile amenzi din partea autorităților –> te ajutăm să îndeplinești cerințele legislative minimum necesare.
Afli concret ce trebuie să faci pentru ca magazinul tău online să vândă mai mult – audit complet de website
După ce te-ai pus la punct cu reglementările legale, trecem la cel mai detaliat audit din România dedicat magazinelor online.
Peste 25 de specialiști în E-Commerce și Marketing Online – reprezentanți ai celor mai importante companii de profil din România și experți cu o vastă experiență – analizează toate magazinele online înscrise în Competiția GPeC ținând cont de mai mult de 200 de criterii de evaluare care vizează următoarele aspecte esențiale:
- Usability
- Design
- Customer Experience
- SEO
- Securitate
- Mobile
- Content Marketing & Social Media
- E-Mail Marketing
- Mystery Shopping pentru a testa calitatea serviciilor magazinului
Traseul succesului: etapele prin care trec magazinele online înscrise în Competiția GPeC
–> Fiecare criteriu de evaluare din cele peste 200 este punctat pe o scară de la 0 (zero) la 10 (zece) și însoțit de explicații și recomandări de îmbunătățire din partea specialiștilor membri în Juriul GPeC (evaluarea are loc în perioada 11-27 iunie 2018);
–> Primești raportul de audit și îl analizezi împreună cu echipa ta (începutul lunii iulie 2018);
–> Dacă ai nelămuriri sau îți dorești mai multe explicații și recomandări, ai ocazia să dezbați raportul de audit și să primești consultanță avizată în întâlniri 1 la 1 cu experții care ți-au analizat website-ul. Întâlnirile au loc fizic în București, dar se pot întâmpla și prin Skype sau e-mail (10 iulie 2018). Ca deținător de magazin online, vei afla exact care sunt punctele forte dar, mai ales, unde și de ce ai fost depunctat și vei primi recomandări avizate despre cum să remediezi problemele ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult;
–> Ai peste 2 luni la dispoziție să implementezi recomandările Juriului GPeC primite în urma întâlnirilor consultative (11 iulie – 17 septembrie 2018). Scopul nostru este să evoluezi și să îți îmbunătățești afacerea în timp real;
–> După perioada de implementări și de remediere a problemelor semnalate de juriu, magazinul tău online este evaluat din nou prin cele peste 200 de criterii, urmărindu-se evoluția de la o etapă de auditare la alta (cea de a doua etapă de evaluare are loc în perioada 24 septembrie – 15 octombrie 2018);
–> Primești al doilea raport de audit cu note și explicații pe fiecare criteriu și ai ocazia să te vezi din nou cu membrii Juriului pentru concluzii și discuții finale (26 octombrie 2018);
–> La finalul întregului proces, ai o radiografie clară a website-ului tău și ai învățat de la cei mai buni specialiști ce să faci concret ca să vinzi mai mult în magazinul tău online. Iar magazinele online care obțin cele mai mari punctaje în cadrul celor două etape de evaluare sunt desemnate câștigătoare la Gala Premiilor eCommerce de la începutul lunii noiembrie 2018 –> câștigă notorietate în rândul clienților.
Conformare cu standardele GDPR
Magazinele online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC selectând pachetul PLATINUM, vor trece printr-un amplu proces de conformare cu standardele GDPR alături de Bogdan Manolea (Jurist și Expert în Legile Internetului, Co-Fondator TRUSTED.ro). Scopul nostru este să ajutăm toate magazinele online înscrise la GPeC să devină GDPR Compliant – detalii despre întregul proces regăsiți pe site-ul nostru.
Participi la GPeC SUMMIT – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce din România și Europa de Est
Magazinele online care se înscriu în Competiția GPeC alegând fie pachetul PREMIUM, fie pachetul PLATINUM beneficiază de două, respectiv trei bilete gratuite la ambele ediții de GPeC SUMMIT (Mai 2018 și Noiembrie 2018) – evenimentul de referință în E-Commerce și Marketing Online, ajuns deja la al 13-lea an.
Trebuie să știi că GPeC SUMMIT nu este “doar o altă conferință”, ci este un eveniment axat pe conținut practic și de calitate de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali cu scopul de a te ajuta concret în dezvoltarea afacerii tale, fără speakeri teoreticieni cărora le place să se audă vorbind…
Iată doar câțiva din speakerii internaționali excepționali pe care îi vei întâlni la ediția GPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai 2018: Brian McBride (Președinte ASOS), Peep Laja (CEO Conversion XL), Karl Gilis (#3 Worldwide UX & Conversion Optimization Specialist), Jeff Bullas (#1 Global Content Marketing Influencer), Jim Sterne (Președinte Digital Analytics Association) etc.
Lista tuturor speakerilor internaționali anunțați este disponibilă pe site-ul nostru, iar în foarte scurt timp vom publica și Agenda GPeC SUMMIT pentru fiecare din cele 3 zile de eveniment. Tot pe site-ul nostru regăsești toate detaliile despre ce te așteaptă și ce subiecte dezbatem la GPeC SUMMIT.
Investiția în Competiția GPeC și în dezvoltarea magazinului online te costă doar câteva sute de euro
Taxa de înscrierea în Competiția GPeC și trecerea prin întregul proces de audit și consultanță avizată de la specialiști pornește de la doar 299 EUR + TVA. Sunt 3 pachete de înscriere din care poți alege – fiecare cu beneficiile lui:
–> Pachetul STANDARD (include auditul complet de website): 299 EUR + TVA
–> Pachetul PREMIUM (include pachetul STANDARD și 2 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Mai și Noiembrie 2018): 459 EUR 359 EUR + TVA dacă te înscrii până pe 11 Mai 2018, ora 23:59. După această dată, costul devine 459 EUR + TVA.
–> Pachetul PLATINUM (include pachetul STANDARD, 3 bilete gratuite la GPeC SUMMIT Mai și Noiembrie 2018, Pachetul de Conformare GDPR și 5% discount din taxa de participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC din 22-27 august 2018): 659 EUR 559 EUR + TVA dacă te înscrii până pe 11 Mai 2018, ora 23:59. După această dată, costul devine 659 EUR + TVA.
Ești dispus să investești în afacerea ta? Completează formularul de înscriere în Competiția GPeC selectând pachetul dorit până pe 11 Mai 2018, ora 23:59 pentru a beneficia de discount-ul acordat prin Oferta Early-Bird.
Îți recomandăm sincer să nu ratezi auditul pe care îl primești în urma Competiției GPeC care te va ajuta concret să îți dezvolți afacerea și care te-ar costa minimum 2.500 EUR (prețul pieței dacă nu te-ai înscrie la GPeC).
În loc de încheiere, iată doar câteva opinii ale reprezentanților magazinelor online care au mai participat în Competiția GPeC:
Gabriel Vasile, CEO SevenSins: Garantez că TOATE magazinele participante în competiția GPeC și-au îmbunătățit calitatea serviciilor în urma jurizării, inclusiv noi la SevenSins. Dacă s-ar strădui zi de zi să își “tuneze” site-urile așa cum o fac în perioada GPeC, atunci am vedea o dezvoltare accelerată a pieței.
Daniel Crăciun, Business Manager Lensa.ro: Din punctul meu de vedere, Competiția GPeC îți oferă mai mult decât un Audit al site-ului tău. GPeC înseamnă claritate, înseamnă să fii peste medie. Pentru Lensa.ro, GPeC a fost tot timpul un “ghid sfânt” pe care l-am urmat. Datorită acestuia ne-am dublat rata de conversie în 2 ani și am reușit să ne creștem exponențial vânzările.
Livia Pupăză, ex-Marketing Manager WatchShop.ro: Toate criteriile de la GPeC ne-au ajutat să evoluăm și să mergem mai departe, ele fiind în trend cu doleanțele clienților care au devenit din ce în ce mai pretențioși.
Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG: În opinia mea, GPeC reprezintă cel mai mare și mai important eveniment de comerț electronic din România, ce încurajează creșterea calității magazinelor online românești și, implicit, încrederea clienților în tranzacționarea pe Internet.
Alexandru Clain, ex-Marketing Manager Gutuie.ro: Sfaturile pe care le-am primit de la Juriul GPeC ne-au ajutat să oferim clienților noștri o experiență de shopping online mai bună, acest lucru conducând, în timp, la o creștere semnificativă a vânzărilor. Dacă doriți ca magazinul dumneavoastră să devină unul de referință pe segmentul său de piață, participarea la GPeC este un pas esențial.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DPD România, DWF, GLS, New Black, RTB House
Parteneri media principali: Business Review, ecomTEAM, Wall-Street
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official Car: Alfa Romeo
Cu sprijinul: 2Performant, Blugento, Canopy, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, enRose, Euroweb, GoMag, Infinity Trophy, Netlogiq, Omniconvert, SEPHORA, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva