Ce primește un magazin online pentru taxa de participare de 260 euro dacă alege să se înscrie în Competiția GPeC 2016

Orice magazin online cu o vechime de minimum 6 luni în piață are posibilitatea să se înscrie în Competiția GPeC 2016, decizia aparținându-i în exclusivitate. În acest moment, ne aflăm în plină perioadă de înscrieri iar până pe 20 Mai, ora 23:59 (ora României), magazinele care aleg să participe beneficiază de un preț redus conform Ofertei Early-Bird.

Însă, avantajele unui magazin online nu rezidă din prețul redus, ci din ceea ce primesc efectiv în schimbul taxei de participare de doar 260 de euro.

Spunem asta în deplină cunoștință de cauză, iar Juriul GPeC o poate confirma oricând: dacă te interesează să știi exact ce e bine și ce nu la website-ul tău, dacă vrei să îl supui unui audit riguros prin peste 120 de criterii esențiale de evaluare, dacă vrei să afli recomandările avizate ale celor mai buni specialiști în e-commerce și marketing online din România și, mai ales, dacă vrei să optimizezi website-ul pentru a crește rata de conversie (să vinzi mai mult), atunci este esențial să te înscrii în Competiția GPeC ca să fii sigur că baza afacerii tale (website-ul) este ca o fundație menită să reziste la un cutremur de 9 grade pe scara Richter.

Împreună cu colegii de la Silkweb, am încercat să sintetizăm într-un infografic avantajele și etapele prin care trece fiecare magazin online care alege să se înscrie în Competiția GPeC. TU crezi că merită să investești 260 de euro în afacerea ta?

Avantajele participarii in Competitia Magazinelor Online GPeC 2016Fiecare din avantajele prezentate în infografic este detaliat pe website-ul nostru aici: http://www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Recomandăm citirea lor integrală, iar ca să vă faceți idee despre cum va arăta raportul de evaluare al website-ului vostru, regăsiți mai jos un fragment din raportul unui magazin înscris în Competiția GPeC 2015 (evident, nu îi veți cunoaște numele, iar url-urile cu exemple concrete au fost înlocuite pentru a păstra confidențialitatea datelor).

Exemplu raport de jurizare magazin inscris in Competitia GPeC

Îți pasă de website-ul tău? Te interesează să îl optimizezi și să le oferi clienților tăi experiențe memorabile de shopping online? Dacă da, te vei alătura celor peste 800 de magazine online românești care au decis să se înscrie în Competiția GPeC de-a lungul anilor. Alegerea îți aparține!

 

_________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, Simartis, Retargeting.biz, Visa

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Cu sprijinul: 2Parale, AdvancedIdeas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Caracteristic PR, ECOMpedia, easyhost, enRose, Infinity Trophy, Marketizator, Silkweb, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub