3 zile de GPeC: 1.000 de participanți, 36 de vorbitori, 800 de slide-uri și peste 20 de ore de prezentări și workshop-uri

GPeC SUMMIT E-Commerce 2017 Bucharest, RomaniaPeste 1.000 de participanți din România, Cehia, Polonia, Ungaria, Bulgaria, Danemarca și Republica Moldova au participat la cea de-a 12-a ediție a GPeC, cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa Centrală și de Est. În cadrul evenimentului 36 de vorbitori din România, Statele Unite, Belgia și Finlanda, au susținut 20 de ore de prezentări și workshop-uri aplicate. Toate informațiile prezentate în cele 3 zile de eveniment s-au regăsit în aproximativ 800 de slide-uri.

„În fiecare an, ne propunem ca evenimentele organizate să prezinte informații la zi despre tendințele din domeniul eCommerce. O atitudine mai proactivă față de clienți și servicii mai bune vor crește și încrederea arătată de publicul ce nu a realizat până acum compărături din mediul online” menționează Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Cei mai importanți experți internaționali de la GPeC SUMMIT 2017 au fost Tomi Ahonen – considerat “Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial” de către prestigioasa publicație Forbes, Karl Gilis, ce a susținut keynote-ul “How to seduce your visitors to buy (more)” și Jon Wolske (Culture Evangelist Zappos) care a împărtășit secretele culturii Zappos cu audiența GPeC.

În ultimele două zile de eveniment, peste 350 de participanți au luat parte la 12 workshop-uri, trainerii invitați de GPeC acoperind teme precum marketing-ul online, content marketing, user experience, mobile marketing și sfaturi pentru optimizarea conversiei.

„La finalul fiecărei ediții GPeC evaluăm informațiile primite de la participanții noștri și luăm în considerare toate propunerile primite pentru teme sau vorbitori. Succesul unui eveniment este dat de dinamismul și energia pozitivă pe care o primim de la cei ce sun talături de noi la eveniment, înainte dar mai ales după terminarea unei ediții”, continuă Andrei Radu.

Cu ocazia evenimentului GPeC SUMMIT, organizatorii au anunțat și numărul magazinelor online înscrise pentru Competiția GPeC organizată în acest an, peste 90. Înscrierile sunt deschise până pe 1 iunie 2017.

Tot cu ocazia evenimentului din 16-17-18 mai, GPeC alături de firma de cercetare iSense Solutions au anunțat un studiu amănunțit asupra pieței de eCommerce locale. Mai multe informații despre cercetare se găsesc pe site-ul www.isensesolutions.ro.

—————————————————————-

GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Limousine Service: CityLimo

Partener media principal: ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta