Peste 100 de magazine online s-au înscris până acum în Competiția GPeC
Mai sunt doar două zile până pe 31 Mai 2017 când se încheie înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC – a 12-a ediție anuală a celui mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrală și de Est. Până în acest moment, peste 100 de magazine online și-au exprimat intenția de participare.
Magazinele înscrise în Competiția GPeC 2017 sunt atât start-up-uri, cât și proiecte mature, bine cunoscute publicului larg, precum: Sephora, Ana Pan, Astratex, WatchShop, Floria, PiatraOnline, Bicicleta Pegas, Tezyo etc.
În cadrul Competiției GPeC, peste 20 de experți în e-commerce și marketing online vor audita magazinele online ținând cont de 170+ criterii de evaluare care vizează cele mai importante aspecte ale unui website de comerț electronic: Usability, Design, SEO, securitate, experiența utilizatorilor în site, Social Media, aspecte juridice, e-Mail Marketing până la calitatea serviciilor și profesionalismul magazinului.
Fiecare magazin online va primi raportul de audit al Juriului GPeC pentru toate cele peste 170 de criterii analizate, însoțite de recomandări pentru îmbunătățirea afacerii. De asemenea, fiecare magazin online este auditat pentru a respecta legislația în vigoare și bunele practici în e-commerce și va primi Marca de Încredere Trusted.ro.
”De 12 ani, criteriile de evaluare GPeC reprezintă cel mai detaliat ghid public despre cum să ai un magazin online cu șanse reale de succes. Avem peste 170 de criterii de notare și departajare și luăm în considerare gradul de dezvoltare al fiecărui magazin, modalitatea de interacțiune cu vizitatorii și nouatatea adusă. Practic, magazinele online înscrise în Competiția GPeC au parte de un audit complet al site-urilor lor și primesc direcții clare despre ce pot îmbunătăți pentru a vinde mai mult”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
Printre avantajele participării în Competiția GPeC se numără și faptul că magazinele online au ocazia să dezbată rapoartele de auditare împreună cu membrii Juriului GPeC, primind recomandări avizate de la aceștia despre cum să își îmbunătățească afacerea și să vândă mai mult. Există două sesiuni de dezbatere programate în cadrul Întâlnirilor Consultative GPeC din iulie și noiembrie 2017, iar fiecare magazin are la dispoziție 60 de minute de discuții cu Juriul pentru fiecare sesiune.
Avantajele înscrierii magazinelor online în Competiția GPeC sunt detaliate pe website-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/avantajele-participarii/
La final, magazinele online care au înregistrat cel mai bun punctaj în cadrul competiției, vor fi premiate în cadrul celei de a 12-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce care se va desfășura la București, pe 15 noiembrie 2017.
Înscrierile în Competiția GPeC 2017 se vor încheia miercuri, 31 Mai, la ora 23:59. Formularul de înscriere este disponibil online, pe site-ul GPeC: http://www.gpec.ro/inscriere-competitia-magazinelor-online/
Competiția Magazinelor Online GPeC 2017 este susținută de Carrefour România.
—————————————————————-
GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta